Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403940 Roos

• Auteur

hee meid

hoe was de 2de verjaardag van lenthe?
    een leuke dag ervan gemaakt?

wij zijn volgende week aan de beurt
    manlief heeft zich vrij genomen zodat we een leuke dag met lijn kunnen maken
    hahahahaha vind t zelf spannender en leuker als zij zelf hahahaha
    ben de dgn aan t aftellen gewoon

liefs van ons

#4159309 Quote

Ook ik ben zeer benieuwd hoe Lenthe dr verjaardag vond. En hoe was het bij de ha?

Liefs Irene

#4159353 Quote

Hoi mama’s!
    Lenthe’s verjaardag was leuk!
    Ik had niet veel mensen uitgenodigd, heb nu redelijk veel kinderverjaardagen per jaar, en had er dit keer niet veel zin in om de hele dag lading vol visite over de vloer te hebben…Dus lekker knus gezelschapje, was er meteen ook meer mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.Lenthe vreselijk verwend, Duplo safaripark gehad, een bushalte met bus…vind ze echt geweldig.Een bal van Woezel en Pip, gaat nu voetballend door de huiskamer (hoef je blijkbaar niet een zoon voor te hebben!) boekje van Bumba, serviesje van Hello Kitty en nog veeeeel meer.Ik had brownies gebakken, dacht leuk ipv een taart.

Maar de dag erna…word niet goed van die stomme rotziekte van me…ben helemaal kapot, heb visite gehad van 14:00 uur tot 17:00 uur maar nu totaal op…Zo blij dat de meiden nu vakantie hebben, dus alles lekker rustig aan doen.Marco had gister op Lenthe’s verjaardag ook vrij genomen, dus hoefde niet alles alleen te doen.
    Enfin, op naar de volgende kinderverjaardag …o…duurt nog even!Jade word 20 juli 6 jaar, dus nu weer even rust!!!
    Groetjes Roos.

#4159413 Quote

hee meisje

fijn dat t een leuke dag is geweest maar rottig dat je collitus zo op speelt weer 🙁
    laat je maar lekker vertroetelen door je knappe man en knappe meiden zodat jij lekker kan bij komen

dikke knuf van mij en mijn meiden
    ps : floor is verliefd op luka vertelde ze me net via een big smile bij een foto van hem hahaha

#4159441 Quote

heey roos..fijn dat lenthe een mooie dag heeft gehad.woensdag is nicky aan de beurt.liefs,karin

#4159978 Quote

@Maurilla, Nou, dat zal een leuk koppeltje worden dan he: Luka en FLoor hi hi!!!
    Sinds vandaag (zaterdag) ben ik er weer een beetje, suf he…
    @Karin, Vroeg het me net af…We zitten nu zeg maar in de lichting van de maart-moeders van toen he…Ik kan me herinneren dat ik de 3e of 4e mama was, in februari,die was bevallen, maar dat het daarna enorm snel was, echt beval-drukte hi hi!Gefeliciteerd alvast met Nicky!
    Liefs Roos.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct