Hoi mama’s!
Lenthe’s verjaardag was leuk!
Ik had niet veel mensen uitgenodigd, heb nu redelijk veel kinderverjaardagen per jaar, en had er dit keer niet veel zin in om de hele dag lading vol visite over de vloer te hebben…Dus lekker knus gezelschapje, was er meteen ook meer mogelijkheid om met elkaar te kunnen praten.Lenthe vreselijk verwend, Duplo safaripark gehad, een bushalte met bus…vind ze echt geweldig.Een bal van Woezel en Pip, gaat nu voetballend door de huiskamer (hoef je blijkbaar niet een zoon voor te hebben!) boekje van Bumba, serviesje van Hello Kitty en nog veeeeel meer.Ik had brownies gebakken, dacht leuk ipv een taart.
Maar de dag erna…word niet goed van die stomme rotziekte van me…ben helemaal kapot, heb visite gehad van 14:00 uur tot 17:00 uur maar nu totaal op…Zo blij dat de meiden nu vakantie hebben, dus alles lekker rustig aan doen.Marco had gister op Lenthe’s verjaardag ook vrij genomen, dus hoefde niet alles alleen te doen.
Enfin, op naar de volgende kinderverjaardag …o…duurt nog even!Jade word 20 juli 6 jaar, dus nu weer even rust!!!
Groetjes Roos.