Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1403974 Zwanger Of Niet Heel Licht Roze Streepje

• Auteur

hallo
    net een test gedaan en heb 2 streepjes eentje is doker en andere licht rose.
    Ben ik nou zwanger of niet?
    Heeft iemand dat hier ook meegemaakt?

Ik zou vast nog een test doen over paar dagen en dan weet ik het zeker, maar toch ben ik benieuwd of het vaker voorkomt

groetjes boontje

#4159347 Quote

Hoi,

Ook ik had afgelopen dinsdag een donkere en een licht roze streep. Ze zeggen een streep is een streep… dus zou ik zwanger zijn. Ga morgen weer testen, kijken of de streep nu donkerder is. Spannend.

#4159378 Quote

Van mij ook van harte gefeliciteerd!
    Ondanks dat ik wist dat een streep echt een streep is, moest mijn man mij 20 weken geleden ook echt overtuigen dat een lichtroze streep ook een streep is 🙂 Doe over ongeveer 3 dagen gewoon nog een test en je zal zien dat er dan een overduidelijke streep staat!

#4159379 Quote

Van mij ook van harte gefeliciteerd!
    Ondanks dat ik wist dat een streep echt een streep is, moest mijn man mij 20 weken geleden ook echt overtuigen dat een lichtroze streep ook een streep is 🙂 Doe over ongeveer 3 dagen gewoon nog een test en je zal zien dat er dan een overduidelijke streep staat!

#4159389 Quote

Gefeliciteerd meid!

Ik was eral na 4 weken achter gekomen dat ik zwanger was…. ook een heel licht streepje…. kon het ook bijna niet geloven. Ik kan je aanraden die Clear Blue test te doen met tijdsindicatie. Daar komt heel duidelijk ‘zwanger’ op te staan als je zwanger bent! En gelijk ongeveer wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.

Van harte!!!!

#4159392 Quote

Ook van mij de felicitaties.

Wou je ook al aanraden zoals Heppy deed een test van clearblue te doen. Ik vind die duidelijker dan de gewone testen.

liefs
    Vanessa

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4159454 Quote

ook ik ga je feliciteren! ik had bij 3 zwangerschappen een heel licht streepje! en clear blue geeft je meteen duidelijkheid hoor! dus dat zou ik zeker proberen!

liefs

#4159480 Quote

ik had dit ook en kon t ook niet geloven heb oten toch nog test gedaan waar komt te staan zwanger/niet zwanger en aantal weken.
    ben intusse 33wkn

#4159499 Quote

Geniet ervan! Je bent écht zwanger! Ik had (zoals velen) ook een donkere en een lichte streep en inussen ben ik ruim 19 weken!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct