Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404060 Wat Geef Je De Oppas

• Auteur

Wij hebben een hele lieve buurvrouw die eens in de 2 weken een dagje gaat oppassen op Mika. Nu kost het KDV 5,5 euro..maar wat geef je haar dan? Wat is het meest voorkomende?

Miriam1984
    Bijdrager
    #4159485 Quote

Hoi Inge,

Ik heb zelf 2 oppaskindjes waar ik 3 dagen in de week voor doe oppassen. Ik zelf vraag een bedrag van €1 per uur.

Groetjes,

Miriam

#4159575 Quote

Hoi Inge,

Ik heb zelf 2 jaar lang op een kindje van een ex-collega gepast. Ik kreeg toen € 3,50 per uur. Ik vond dat een redelijk bedrag. Maar hoor ook van mensen om me heen die € 5,= per uur krijgen. Vraag haar anders wat ze ervoor wil hebben. Dus overleg met haar. Weet ze het zelf niet stel haar dan een bedrag voor en dan hoor je vanzelf of ze het redelijk vind ja of nee.

@ Mirjam: Is die € 1,= geen typefout? Zo niet, dan vind ik jou een goedkope oppas hoor! 🙂

Groetjes Corina

#4159724 Quote

Toevallig kwam ze gister ff langs en hebben idd 5 euro afgesproken..mooie deal dus

Ja 1 euro is wel heeel goedkoop…waar woon je,kun je bij mij ook wel komen hoor 😉

Miriam1984
    Bijdrager
    #4159761 Quote

Hoi hoi,

Die €1 euro is geen typfout . Ik doe het graag en zo zijn mijn buren geholpen en ik verdien iets bij. Ik hoef er niet rijk van te worden. Het is toch elke week een extratje van 30 euro voor 2 kindjes.
    Ow ja, ik woon in oud-vossemeer!!

Groetjes,

Miriam

#4159771 Quote

Nou super zeg! Zo’n instelling;-) Oud vossemeer is beetje uit de buurt hihi

read more image Lees ook: Wat kost het hebben van een kind?

Miriam1984
    Bijdrager
    #4160076 Quote

Helaas, anders had je de kleine mogen brengen hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! hihihi.

Zo help je elkaar toch! Ik vind het niet meer als normaal.

Groetjes,

Miriam

#4160126 Quote

hoi,

wij gaven de oppas 70 euro per week voor 2 dagen dus 35 euro per dag.
    anders moet je eens kijken op nibud.nl, want daar staan alle prijzen op vwb het oppassen

#4160276 Quote

Zo zeg ik vind 5 euro behoorlijk geprijsd!
    Zeker als het zwart is! Ik betaalde 5.80 voor een erkende gastouder (zou dit jaar 6.10 worden) en daar kreeg ik dus ook subsidie van terug, en kwam het neer op 100 euro pmnd ofzo voor 24uur pwk.
    Mijn gastouder gaat de opleiding niet doen en gaat zwart verder en vraagt nu 2.5 per uur, wat voor mij neerkomt op 25 euro per dag incl brood en melk.

Groetjes Sas

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct