Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404138 Gisteren Net Gestopt Met Vloeien Maar Nu Vloei Ik Weer Herkent Iemand Dit

• Auteur

hallo dames dinsdag 23 feb ben ik begonnen met vloeien 2dagen gevloeit dus gisteren was het vloeien gestopt dus ik dacht eindelijk dus volgende maand lekker klussen maar nee hoor ga ik tegen 12 uur naar de wc tot mijn grote schrik zat ik weer helemaal onder het bloed ik snap er niks van ik weet van mij zelf dat ik niet zwanger dacht ik eindelijk dat het gestopt van en dan begint het weer van voor of aan maar ik heb geen buik pijnhoop dat iemand dit herkent ben in feb gestopt met de pil grtjes ramona

#4159632 Quote

Hallo Ramona,

Als je in februari gestopt bent met de pil kan je cyclus nog erg onregelmatig zijn, je kan hierdoor ook tussenbloedingen krijgen. Je lichaam moet wennen en ontpillen en pakt je cyclus vanzelf weer goed op. Dus even geduld en luister naar je lichaam dan komt het vanzelf goed.
    Succes met zwanger worden!

Groetjes Vic

#4159756 Quote

Hoi Ramona,

Toen ik de pil wel slikte had ik dit ook wel eens, dan stopte ik op vrijdag met vloeien en zondag kwam er altijd nog een beetje. Dus is niet zo raar hoor!

Monique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct