Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404182 Weer Ongesteld

• Auteur

Help….

Ik ben 13 februari ongesteld geworden en mijn cyclus duurt tussen de 29 en 33 dagen…. maar nu ben ik vandaag weer ongesteld geworden, tenminste een heel klein beetje. Is dit normaal???
    De afgelopen periode was ik gewoon een week ongesteld. Ben sinds december gestopt met de pil.

Groetjes Rianne

#4159616 Quote

Hallo Rianne,

Ik ben even de forums door aan het lezen en zag je berichtje. Ik had ook altijd een nette cyclus van 28-29 dagen toen ik met de pil stopte in juli. Toen ineens in januari kwam mijn periode na 21 dagen, daar schrok ik wel van natuurlijk, maar de maand erop raakte ik zwanger.

Dus ik heb geen reden waarom dit kan maar ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger word. Bij mijn afspraak bij de vk over 3 weken zal ik het eens navragen,

Succes in ieder geval!
    Wendy

#4159624 Quote

Toen ik net gestopt was met de pil ben ik de eerste 4 maanden ook maar 2 dagen ongi geweest en nu ben ik het ook maar steeds 3 dagen (wel heftiger), dus dit kan gewoon veranderen. Na een aantal maanden kan je kijken of je cyclus regelmatig is en je vruchtbare periode beter vaststellen.
    Succes met zwanger worden!

Groetjes Vic

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct