Hoi Ing.
Jelte vond de groente niet vies. Ook niet dat hij er van smulde, maar hij lag echt met een gezicht te kijken van: wat geef je me nu toch? die smaak ken ik niet! Wel heel leuk om te zien. Ik ben nog niet over op de 4 flessen. Dat wil ik toch een beetje gaan afbouwen. Gisteren heeft hij na zijn groente nog 100cc voeding gekregen (normaal zonder groente kreeg hij 190cc). Toen lekker naar bed en hem om kwart voor 11 wakker gemaakt voor de laatste fles. Daar liet hij nog 33cc van staan, dus die combi van groente en 100cc was prima. Ik durf nog niet over te gaan op de rijstebloem. Eerst even afwachten hoe hij op de groenten gaat reageren. Als ik gelijk met allebei start en hij krijgt soms last van zijn buik weet ik niet of het van de groenten of van de rijstebloem is. Nu wil ik dus van lieverlee de groenten gaan opbouwen en de hoeveelheid in zijn fles daarna afbouwen. En de laatste fles wil ik van lieverlee gaan vervroegen. Dus ik wil het wel rustigaan doen en niet ineens pats boem 1 fles weglaten.
En heeft Nienke doorgeslapen nu ze 4 flessen krijgt?
Groetjes Corina