Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404391 Eerder Bloedingen

• Auteur

Hoi,

ik ben vanaf december gestopt met de pil en zit nu dus in ronde 3. Nu heb ik op dag 17 18 een eisprong gehad (ovulatietest) en daarna veel steekjes in mijn lies. Nu kreeg ik gister wat lichtroze afscheiding…..gggrrrrrr. En dat was vorige maand, en de maand daarvoor ook al. Heeft iemand meer last van voortijdige bloedingen? paar dagen voordat de menstruatie begint? ben ik misschien nog aan het ontpillen?
    Ik had dat bij mijn eerste en tweede kindje niet namelijk.

x Boterbloempje

tamjo
    Bijdrager
    #4160006 Quote

Hoi.

Ik ben ook sinds dec gestopt en elke x verlies ik halverwege wat bruine afscheiding maar is ook vaak na een dag weer weg.(dokter zegt dat t geen kwaad kan dat mijn lichaam dus moet wennen) En ik werd later dan normaal ongesteld maar werd dus toch wel ongesteld. (balen) Nu ben ik vorige week week van 16 febr ook ongesteld geweest, eerst heel weinig en toen weer normaal en heel erg buikpijn twee dagen. Erg vaag dus. Maar veel zeggen dat het te maken heeft met ontpillen dan je lichaam er aan moet wennen. Nu sinds gister ook weer wat bruinig iets achtigs verlies wat dit nu weer is ook geen idee. Wie o wie weet dit? En succes boterbloempje hopelijk is het voor jou volgende maand ook raak en voor mij ook.

#4160564 Quote

Ik had heel het weekend nergens meer last van, en mocht vandaag of morgen testen. Vanmorgen dus al vroeg met een staafje op de wc…..en jawel…..een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje! maar ja een streepje is een streepje he!
    Moet nog heel erg wennen aan het idee hoor…..maar ben zo blij. Ik verlies verder ook niks meer aan bloed of zo.
    Ik denk nu dat het een innesteling is geweest. het was namelijk rozig en zo weinig!

Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is Tamjo!

tamjo
    Bijdrager
    #4160603 Quote

Gefeliciteerd. Ik hoop dat t ook snel raak is. Ik w8 het af.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct