Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1404419 Eind Maart - pagina 2

• Auteur

Wie weet krijgen wij 1 april kindjes, hahaha.

#4159783 Quote

ikke ben pas 31 maart uitgerekend……..

#4159794 Quote

Ik ben 20 maart uitgerekend, maar ik begin nu door al die geboortes ineens ook erg ongeduldig te worden hoor.
    Met enorme pech wordt ik ook nog een april mama.
    Het begint echt te kriebelen met al die prachtige foto’s en trotse ouders.

Margreet

#4159798 Quote

ik ben natuurlijk enorm nieuwsgierig hoe ons meisje eruit ziet maar heb nog echt niet DE drang om te bevallen… vind het veel te leuk om zwanger te zijn en die voetjes en handjes end te voelen….
    had ik trouwens bij mn zoontje ook die werd met 38 weken gehaald ivm helpp en een stuit maar was er echt nog niet klaar voor….. stom he….

#4159803 Quote

Ik moet ook nog even wachten. Ik ben 22 maart uitgerekend. Met een beetje pech kan ik natuurlijk ook nog een april mama worden.( hopelijk niet)
    Van mij mag het nu ook wel al beginnen de bevalling, zodat ik ons mannetje eindelijk vast kan houden, want heel eerlijk ben ik het toch echt wel al zat om zwanger te zijn.

Liefs marielle 36w5d

#4160242 Quote

ja ook ik moet wachten, 24 maart, met pech idd April! Aaggh. Ik hoop dat het allemaal natuurlijk op gang komt, geen gekke dingen, maar het is wel lang wachten…idd helpen vocht vasthouden, slecht slapen, maagzuur, harde buiken en hormonen niet!
    Tja het blijft dagen tellen… x

#4160059 Quote

Hier de 21 ste uitgerekend.
    Volgens mij blijft ie nog wel even zitten, me buik zit nog zo hoog, volgens mij is het ook nog niet ingedaald.
    Het hoeft voor mij ook nog niet, geniet nog elke keer van dat getrappel.. het enige wat ik een beetje zat bent is maagzuur.
    Ach ja we zien het wel, woensdag weer naar de gynacoloog en hopelijk is de ctg etc nu wel goed.

twiki
    Bijdrager
    #4160116 Quote

Ik ben 12 maart uitgerekend, maar heb ook het gevoel dat het nog lang duurt! Helemaal als ik over alle bevallingen lees, heb ik nog steeds een ‘ver van mijn bed’-gevoel hoewel mijn eerste de dag na de uitgerekende datum kwam.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen