nou, ik ben het met irene eens ( heb alleen de eerste regel gelezen, maar was voor mij genoeg haha)
idd, verder kijken! er zullen er heus nog wel een paar bij jullie in de buurt zitten.
toen wij gingen kijken bij nathalia haar psz was het ontzettend leuk.
ik had eerst gebeld om informatie, en toen nodigde ze me uit om te komen kijken, ik vroeg welke deur ik moest hebben, dus ze zei: tis net alsof je ons kan zien. waarop ik antwoorde: dat kan ik ook.
en voor we het wisten, stonden we na elkaar te zwaaien hahahaha. ik woon recht tegenover die psz. dus nou, smiddags even een uurtje wezen kijken. t gebouw is volgens de regels, zag totaal geen gekke dingen. ze hebben 3 juffrouws, over 8 kinderen, dus ook erg netjes. (heb ooit gelezen dat er over 3 kinderen, 1 volwassen moet staan???)
ze stelde zich allemaal gelijk voor, daarna hielden 2 juffrouws zich weer met de kids bezig, en 1 juf zat ik mee om een tafel om alle informatie door te krijgen.
kreeg vele folders en invulkaarten mee.
werd me op het hart gedrukt dat niemand anders, behalve ik haar mocht halen, tenzij ik anders doorgeef. dat als we 3 keer te laat komen, nathalia per direct wordt uitgeschreven enz enz enz.
ben er zeer tevreden over.
vind het nogsteeds ontzettend moeilijk, maandag is het zover.
nathalia kan niet wachten, totdat ze met de kindjes mag spelen, dus daar klam ik me aan vast.
ze zal het naar haar zin hebben, zal veel leren, weet dat ze in goede handen is (wat ik weet van de eerste indruk dan he) en ik kom die 2 uurtjes wel door. heb expres vrijdag de badkamer niet schoongemaakt, zodat ik dat maandag kan doen hahahahaha.
kijk naar een andere psz. indy, maar zeker ook jij moeten er een goed gevoel bij hebben. en als je twijfels hebt, over de leraren of gebouw, moet je het gewoon niet doen!
liefs, do