Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404510 Om 21 00 Uur Wonder Ve Geboorte

• Auteur

Op de valreep..
    Volgens de tv gids komt om 21.00 uur op rtl 8 het wonder van een geboorte. Misschien leuk om naar te kijken..
    gr. mamajo

#4159873 Quote

he mamajo lees je berichtje dan net op tijd. thanx

Biancarosa
    Bijdrager
    #4159874 Quote

Bedankt voor de tip ga kijken !

#4159882 Quote

euh hier komt deap blue sea erop! is wel ff heel anders! hihi

#4159883 Quote

whaha Deep blue sea bedoel ik!

#4159887 Quote

oke zullen we het ff op de zwangerschap houden!!! op 8 heb ik veronica! hihi hoe dom! ik kijk ook! maar heb het al gezien! erg mooi!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4160112 Quote

hahhah mommy geweldig.

Ik vond het jammer, dat het op 2 kindjes gebasseerd was. omdat het zodanig verteld was dat ze in het voordeel waren. Wel leuk voor de mensen die er 2 krijgen. En moet zeggen ik ik ben voor het einde in slaap gevallen.

#4160123 Quote

hoi,

ik vond het erg lleuk om te kijken,ben dan ook zwanger van een 1 eiige tweeling..:)erg bijzonder om te zien!

thanks voor de tip!
    liefs zonnetje

#4160181 Quote

Ik vond het een leuk programma, maar ben helaas na 15 minuten in slaap gevallen. Inderdaad jammer dat ze bijna alleen over tweelingen spraken :(, Daardoor werd het voor mij iets minder interessant. Maar kan me voorstellen dat het een supoer programma was voor meiden die een tweeling krijgen 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct