Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404642 Zwanger

• Auteur

Een paar dagen geleden schreef ik dat ik weer ongesteld was naar 2 weken. Echter een test gedaan vandaag, omdat ik gewoon een gevoel had dat ik er eentje moest doen. En volgens deze test ben ik zwanger?! Nu is het een sensitest en het geeft een licht roze streepje aan, maar wel echt een streepje.
    Alleen ben ik in de week van 13 febr gewoon ongesteld geweest…. is dit normaal… oooooh weet gewoon niet of ik blij kan zijn, haha.

Groetjes Rianne

#4160013 Quote

Een streepje is een streepje en misschien ben je niet ongesteld geweest, maar was het innestelingsbloed

Liefs Danischa

#4160019 Quote

Jah, dat denk ik ook…. maar durf het ook gewoon nog niet te geloven 🙂

#4160061 Quote

Hoi Rianne,

Spannend zeg, ze zeggen dat een streepje een streepje is maar wel raar als je net ongesteld geweest bent.

Misschien over een paar dagen nog een keertje testen?!?!

Monique

#4160065 Quote

Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Liefs Vic

#4160136 Quote

een innestellingsbloeding lijkt ook wel op een menstruatie, maar ze zeggen dat een streepje een streepje is. maar kan me voorstellen dat je het haast niet kan geloven. ik hoop voor je dat het echt waar is!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4160199 Quote

ik vind het zo gek dat ik in de week van 13 februari gewoon ongesteld ben geweest en dan 13 dagen later een innestelingsbloeding…. ik word gewoon erg onzeker van de situatie…..

#4160303 Quote

ja dat kan ik me voorstellen, misschien even bij de HA een test laten doen, dan weet je het zeker!!! wel spannend hoor!!
    laat je het even weten?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct