Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404747 Ook Onze Meid Is Nu Officieel Een Peuter

• Auteur

Gisteren, op 27 februari was het alweer 2 jaar geleden dat onze meid is geboren. En dus vierden we gisteren haar 2e verjaardag.
    Het was een hele leuke dag. Veel visite in de ochtend. In de middag wat rustiger. (ik geloof dat ik dat de volgende keer iets anders ga “plannen” voor zover mogelijk). Ze is helemaal blij met haar cadeautjes. We hadden een Hello Kitty taart bij de bakker besteld en die smaakte helemaal top. Toch jammer dat die verjaardag er weer op zit vind ik. Alhoewel we alledrie aan het eind van de dag ook wel erg moe waren, haha.
    Groetjes, Bianca

#4160119 Quote

Nog van harte gefeliciteerd met je kleine meid. Leuk he een Hello Kitty taart en lekker
    groetjes lisette

dotjuh
    Bijdrager
    #4160124 Quote

nog van harte gefeliciteerd met je kleine meid!

ja tis idd leuk zo’n verjaardag, maar ook vermoeiend hahaha.

liefs, do

#4160184 Quote

Proficiat!! Fijn dat t een leuke dag was!

#4160191 Quote

Nog gefeliciteerd met je dochter! Hier nog 13 dagen en ook dan hier een officiële peuter!
    Fijn dat het een leuke dag was!

#4160192 Quote

Joehoe nog gefeliciteerd met je peuter! Wij hebben over 18 dagen feest!! Ik kijk er erg naar uit.
    Vandaag lekker beetje bijgekomen en met nieuwe kadootjes gespeeld?

Liefs Irene

#4160223 Quote

nog gefeliciteerd met je peuter!
    wij zijn komende donderdag aan beurt!
    fijn dat t een leuke dag was

liefs maurilla

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4160233 Quote

Hoi Bianca,

Nog van harte gefeliciteerd met de 2-de verjaardag van Minoux!
    Hoop dat ze lekker verwend is en dat het gezellig was en de taart zag er prachtig uit!

Liefs Monica

#4160246 Quote

Nog van harte gefeliciteerd!!!

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct