Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404913 En Het Is Maart

• Auteur

Ik ben benieuwd wie de “1e” maart babie gaat krijgen…
    Onze maand dames, we gaan ervoor!

Liefs, Nicole 38+2

#4160605 Quote

Hee Petra,

wat fijn! Heb je het toch goed gevoeld he?! Kans is volgens mij vrij klein dat ie nu nog terugdraait hoor! Maar hoop met je mee!

groetjes Natasja

#4160270 Quote

Haha, realiseerde het me ook gister. Mijn man zei nog, als de beeb in feb wil komen moettie opschieten 😉 en nu is het onze maand. Ik hoop dat we april niet gaan halen. Ik sowieso niet omdat ik donderdag uitgerekend ben..moet er wel voor t einde vd maand zijn he?
    x Taraneh 39,4

#4160277 Quote

Spannend nu he. Het gaat nu echt gebeuren!
    Al leek het erop alsof de maand al begonnen was met de babyboom!
    X Maartje 37+6

#4160290 Quote

Jaaaaa echt onze maand.
    Vriend van mij was hier zaterdag en zei: dit is de aller aller laatste zaterdag van februari en voor de rest van jullie leven dat jullie nog met z’n tweeen zijn. Zonder dat er een kindje in jullie leven is.

Met ontzettend veel pech loop ik net een paar dagen door in april, maar ik WIL een maart baby.
    Taraneh, het schiet voor jou echt mega op.
    Ik zit vandaag op 37+2.
    Ik ben er wel klaar voor!
    Succes iedereen.

#4160299 Quote

ik vind het ook erg spannend allemaal.
    ben ook benieuwd hoelang de mijne nog blijft zitten. voor mij nog 10 dagen dan ben ik uitgerekend.

#4160300 Quote

allemaal succes!!!!! jullie kunnen het!!!!

groetjes inge (januari mama)

#4160301 Quote

spannendddd ik zal het niet zijn haha 10 maart ben ik “pas”: 37 weken… ben de laatste dag van maart pas uitgerekend hahaah

maar lees met veel plezier natuurlijk alle nieuwe babynieuws !!

#4160305 Quote

jaaaaa ik besefte het net ook toen ik de verjaardags kalender in t toilet omdraaide… van hier komt dadelijk hopelijk ergens onze zoon te staan…. maar wanneer?????? Spannend!!!!!!

Ik heb ook kans in nog stukje april maar dat hoop ik niet hoor duurt nog te lang 😉

Succes allemaal dames met de laatste loodjes en de bevallingen

Groetjes Joyce 37,2 weken

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct