Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1404945 Nog Steeds Niet Ongesteld

• Auteur

hallo dames
    toen ik nog de pil slikte was ik heel de laatste maanden heel weinig bloedverlies toen ook bij de dokter geweest maar kon geen kwaad 14 jan gestopt met de pil 18jan gewoon ongi geworden wel weinig zoals laatste maanden nu al 15 dagen overtijd helemaal geen ongi wel klachten zo af en toe en testen die negatief zijn
    zijn er meiden die dit ook hebben gehad????

#4160308 Quote

ja hoor, ik was zelfs na het stoppen met de pil 3 maand keurig op tijd, de 4e maand 15 dagen te laat en de 5e maand 5 dagen te vroeg. ontpillen schijnt wel een tijdje te duren en dan kun je zulke dingen hebben. vervelend is het wel

#4160339 Quote

Ja dat heeft idd met het ontpillen te maken. Het duurt even voordat je lichaam het weer helemaal zelf kan en voordat je cyclus weer helemaal regelmatig komt. Ondertussen heb je gewoon kans om zwanger te worden hoor!

Heel veel succes!

#4160393 Quote

Bij mij duurde het 45 dagen voordat ik mijn eerste natuurlijke menstruatie had (na het stoppen gewoon een; onttrekkingsboeding’ gehad en daarna duurde het 45 dagen voor ik weer ongesteld werd)

#4161055 Quote

bedankt voor de reacties nu dag 44 en nog niks te bekennen wachten gewoon weer af

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct