Hoi,
ook ik heb vorig jaar een hele zware bevalling gehad die resulteerde in een spoedkeizersnee (had oa een fikse infectie met hoge koorts) Toen ik na 8 weken op eindcontrole moest bij de gynaecloog heb ik gevraagd wanneer je weer zwanger mag worden. Ik kreeg direct groen licht. Hij gaf aan dat voordat er spanning op het litteken komt te staan (pas ver na de helft van de zwangerschap) de wond allang goed genezen is. Ook bij ons duurde de eerste lang (bijna 2 jaar, gelukkig onverwacht spontaan) maar nu was het zo raak. Terwijl ik nog volledige borstvoeding gaf ben ik toch zwanger geworden van nummer 2. Ben nu 36 weken en Tijn is strakjes 14 maanden als nummer 2 komt. Ik mag ook gewoon proberen natuurlijk te bevallen.
Met mijn litteken gaat het trouwens prima, er staat af en toe wat spanning op maar na insmeren met olie heb ik daar geen last meer van… Emotioneel zie ik er wel tegenop, het is een jaar geleden dat Tijn geboren werd en dat was toch wel een traumatische ervaring. Maar we zien wel waar het schip strandt…
Succes met het maken van een keus!
groetjes Natasja (mocht je nog vragen hebben: ik schrijf bij aprilmama’s, hier bijna nooit…)