Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1405087 De Kleine Uk Gevoeld

• Auteur

op de hyves zag ik dat al meerdere hun kleine hebben gevoeld?! geweldig toch?
    Hopelijk voelen jullie de kleine ook al snel!!! Tis echt (weer) geweldig.

Groetjes Saskia. (18wk, 3dg)

#4160511 Quote

ik voel hem nu ongeveer een weekje

erg fijn
    elke dag wel een keertje
    meestal s avonds als ik rustig op de bank lig

groetjes moekje
    ( 17w 1d)

#4160575 Quote

Ja hoor, ik ook al een week! Vooral ’s avonds wat kleine plopjes. Maar een overduidelijk en herkenbaar gevoel. Heel bijzonder weer…..

groetjes Karin (16 w, 2d)

#4160620 Quote

Ik voel de kleine sinds week 14 bijna elke dag als ik ’s avonds op de bank zit of in bed lig. Zo’n knus gevoel is dat…

Groetjes Patricia (16w, 3d)

#4160623 Quote

Ik voel de kleine sinds week 14 bijna elke dag als ik ’s avonds op de bank zit of in bed lig. Zo’n knus gevoel is dat…

Groetjes Patricia (16w, 3d)

#4161736 Quote

Duidelijk mama’s met ervaring;)
    Het is mijn eerste, dus is het moeilijk inschatten vind ik. Maar toch id zoals het beschreven wordt, wat je zou kunnen voelen.. heb ik sterk de indruk dat ik zo nu en dan toch echt die kleine al voel. Afwachten tot het wat “krachtiger” wordt om te zien of het idd het zelfde gevoel was/is…

Groetjes MamaFem (17wk,3d)

#4161769 Quote

Bij mijn eerste wist ik later pas dat ik het idd al eerder had gevoeld, maar idd nog niet zo krachtig.
    Moet dr nu ook nog rustig voor gaan liggen/zitten hoor, voel t nog niet als ik bezig ben ofzo!

Groetjes Sas. (19wk)

#4162391 Quote

Ik heb de baby vrijdag voor het eerst gevoeld…18 weken…….herkende het gelijk als zodanig…….werd er helemaal emotioneel van haha…..vond het erg leuk:)

#4163407 Quote

Af en toe voel ik wel iets, maar twijfel of het de kleine is. Het is voor mij de 1e en heb dus geen vergelijkingsmateriaal. Als ik het hier zo lees, wordt ik er wel meer van overtuigt dat het inderdaad kleine uk is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct