Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1405104 Voor Kaatje86

• Auteur

Hoi Kaatje,

Zou je nog ff laten weten wat d verloskundige/gyneacoloog zei over Paroxetine..
    Nou, niet veel, want beiden verwezen ze me in eerste instantie door naar de huisarts.. en die heb ik niet gebeld, omdat hij er toch niet veel kijk op heeft..
    A.s. donderdag heb ik wel een afspraak bij hem staan omdat we nog niet zwanger zijn..
    Maar overal lees ik wel geruststellende berichten over dat zwanger zijn met Paroxetine 10 mg wel kan (volg. artsen, gyneacologen, enz.)

#4160721 Quote

hey jacje,

Het klopt dat paroxetine gevolgen kan hebben voor de vrucht. Dat heb ik ook gelezen maar ik heb niks gelezen over vruchtbaarheid enzo. Mmh het is best lastig lijkt me zo. Vooral omdat paroxetine een beetje verslavent kan werken. Je kan snel niet meer zonder. Wel een vervelende situatie lijkt me. Misschien kan je een doorverzijzing vragen naar een psychiater? of een psychiatrische verpleegkundige die weten vaak veel meer dan de Ha. En je kan altijd nog wisselen van huisarts. Hou me op de hoogte he en geef de moed niet op.
    Hoe is het verder met je? Hoelang ben je nu bezig? Ik ben vorige week weer ongesteld geworden. Ben nu 6 maanden van de pil en dit was mijn 4e menstruatie. mmh ik baal er ook wel van ik dacht dat ik wel snel zwanger zou zijn. haha weet ook niet waarom natuurlijk. Nou ja ik ga eerst straks lekker op ski vakantie. Ik weet teminste zeker dat ik zwanger ben, dus kan ik rustig een biertje drinken.

tot snel!

#4160728 Quote

Balen dat jij ook weer ongi geworden bent……… 🙁
    Maar inderdaad.. het voordeel is dat alcohol in je vakantie geen kwaad kan :-)!!

We zijn nu ruim een jaar bezig voor een tweede kindje.. ben heel benieuwd of ze er achter kunnen komen waarom ik nog niet zwanger ben..

Ben benieuwd wat de huisarts donderdag te zeggen heeft, hij zal wel vragen waarom ik niet met hem overlegd heb over afbouw/stoppen Paroxetine..

Ik zeg dan wel dat ik contact heb gehad met een (web)apotheek en veel verhalen lees op internet over dat het prima goed kan gaan..
    Maar natuurlijk ga ik het allerliefst een Paroxetine-loze zwangerschap in……….!!!!!!!!!
    Zal bij bespreken van de medicatie inderdaad een balletje opgooien over de deskundigen die jij noemt..
    Bedankt voor detips hierover!!

Zeg jij fijne vakantie!!!

Groetjes!

Ps. de eerste keer was ik ook pas na 10 maanden zwanger.. Dat werd een miskraam en na een curretage was ik na 4 maanden al zwanger.. zo kan het steeds weer anders zijn!!

Doei

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct