Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1405107 Karin777

• Auteur

Hoi Karin,

Zat net ff op het forum ‘als het langer duurt’..
    Las toen ’n berichtje van jou (december 2009) dat je ook naar de huisarts zou gaan! (ik ga donderdag!)
    Ben je inmiddels al geweest, zo ja, hoe ging het bezoek?
    (Of heb ik je topic hierover wellicht over het hoofd gezien?) Sorry dan 🙂

Groetjes Jacje

#4160660 Quote

Hoi Jacje,

Mijn bezoek aan de ha ging supersnel! Ik ging op donderdag naar de ha toe, die gaf mij zonder pardon een doorverwijzing naar de gyn. Hij heeft nog even op mijn buik gevoeld.
    De week erop kon ik al bij de gyn terecht en die week erop had ik al een kijkoperatie te pakken!!
    Daaruit bleek geen reden waarom ik veel buikpijn heb tijdens de eisprong en ook geen reden waarom ik nog niet zwanger ben. Over 2 weekjes heb ik een controle afspraak en dan zal ik wel meer horen. Oh ja…de gyn heeft nog bloed laten prikken op dag 3, maar daar heb ik nog geen uitslag van.

Wat spannend dat je donderdag naar de ha gaat. Ben je allang bezig?

Groetjes Karin

#4160729 Quote

Zo he, das snel gegaan allemaal.. Heb je ook snel meer duidelijkheid!! want van al dat wachten wordt je ook niet vrolijker..
    Maar het blijft dus nog ff spannend voor je/jullie, over 2 weekjes weet je hopelijk wat meer…
    Sterkte ermee!!

Wij zijn nu ruim een jaar bezig voor nr. 2. Bij de eerste was ik na 10 maanden zwanger, dat werd miskraam en na een curretage was ik na 4 maanden al weer zwanger!
    (Omdat ik zag dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten, schreef ik je ff een berichtje.)

Groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct