Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Rugpijn of rugweeen?

• Auteur

vroend moet natuurlijk vriend zijn.
    Sorry typfoutje hahahaha

#4161441 Quote

Ik heb regelmatig oefenweeén en dan met name in de rug. Het voelt als een golf pijn die op komt zetten en daarna weer langzaam weg zakt. Dus er zit duidelijk een piek in. Verder zeurt mijn rug ook wel, maar dat is niet zo pijnlijk als de rugwee.
    Heb je al geprobeerd om een warme kruik tegen je rug of een douche of bad te nemen??
    Wat fijn dat je vroend zo naar huis toe komt, want het is indd wel lastig als je kleine meid er ook nog rond loopt.
    Heel veel succes en sterkte en hopelijk is het toch een teken dat de bevalling begint en is het niet alleen voorweeén.

Liefs marielle 37w3d

#4161439 Quote

ik zou het niet weten, ik had het gisteravond ook en had ook voorweeen dus misschien is dit het bij jou ook wel zo, wat kan helpen is een lekkere warme douche straal erop

Sterkte

Aïsha lBrouwer
    Bijdrager
    #10060313 Quote

Hallo dames

Ik zit nu met hetzelfde probleem enorme rugpijn en gister avond steken in de buik dus maar na bed gegaan nu weer wakker en nog steeds super erge rugpijn maar geen steken meer in de buik ik ben 35+1 en maak me een beetje zorgen en aangezien het weekend is kan ik mijn verloskundige niet aanspreken tenzij het spoed is dit is mijn eerste kindje en weet niet wat die rugpijn betekend vrijdag was ik nog bij de verloskundige en toen was hij nog niet ingedaald zou dat het zijn? 

Ik zit hier een beetje in de stress 😅

Groetjes aisha 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct