Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ochtend of avond douchen/bad ?

• Auteur

Wij doen Daniel savonds onder de douche en smorgens even met een washandje zn gezicht (slapers uit zn oogjes) en zn billetjes na idd de nachtluier.
    Hij gaat altijd met een van ons mee douchen en dan droogt de ander hem af en kleed hem aan.

Weet niet hoe laat je man smorgens weggaat?
    Als het vroeg is, is het geen optie, maar als hij bijv tegen half 8 of 8 uur weggaat zou je kunnen douchen als hij nog thuis is?
    Of het douchen verplaatsen naar savonds als je man thuis is en je lekker op je gemakje kan douche?

Succes ermee,
    Liefs Marina

#4172521 Quote

Hoi,

hier gaan de kids op het moment weer elke dag in de douche. Ze zitten nu weer van top tot teen onder het zand, dus na een dagje spelen moeten ze eerst in de douche. In de winter gaan ze ongeveer om de dag, ligt er ook een beetje aan hoe het uitkomt.
    Nu gaan ze dus ’s avonds, en dan ’s ochtends een doekje over gezicht en billen.

Groetjes Danielle

Femke Snelders
    Bijdrager
    #10283999 Quote

Hoi, ik heb nu 2 zoontjes en ben thuis blijf moeder. Oudste zoontje is 2,5 jaar gaat om de dag in bad dus ma,wo,vrij,zo,din,do,zat,ma,wo,vrij enz enz… Of moet heel vies zijn of in de zomer is anders met zwemmen enal… Mijn jongste zoontje is bijna 3 maanden en gaat maar 2x per week in bad. Meestal din en vrijdag. Tot dat hij 1 jaar is. De oudste gaat altijd s’avonds met 1 van ons onder de douche of zelde alleen in bad. En de jongste doe ik meestal rond de fles van 11 uur in badje. En dan lekker fles en slapen tot 3 uur. Hopelijk heb je er wat aan…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct