Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

aanschaf uitzet

• Auteur

Hoi,

Je hebt niet perse een voetenzak nodig.
    Je kan inderdaad zo veel kopen dat het eind soms zoek is.
    Je moet je eigen bij alles afvragen hoe vaak of wanneer ga ik het gebruiken.
    Ik heb bij onze maxi cosi ook nooit een voetenzak gehad, gebruikte een dikke omslagdoek als deken of het dekbedje uit de kinderwagen.
    Het scheelt ook wel seizoen je kindje geboren wordt en bijv nog heel klein is in de winter.
    Maar ook hoevaak denk je de maxi cosi te gebruiken en welke afstanden loop je dan in de kou?
    succes!

#4176338 Quote

Hoi,

Je hebt niet perse een voetenzak nodig.
    Je kan inderdaad zo veel kopen dat het eind soms zoek is.
    Je moet je eigen bij alles afvragen hoe vaak of wanneer ga ik het gebruiken.
    Ik heb bij onze maxi cosi ook nooit een voetenzak gehad, gebruikte een dikke omslagdoek als deken of het dekbedje uit de kinderwagen.
    Het scheelt ook wel seizoen je kindje geboren wordt en bijv nog heel klein is in de winter.
    Maar ook hoevaak denk je de maxi cosi te gebruiken en welke afstanden loop je dan in de kou?
    succes!

#4176331 Quote

even een persoonlijke mening, een deken kan prima maar uit ervaring weet ik dat de onze die afschopten!! en dat was best vervelend… de maxi cosi zak die je erbij kan kopen of een andere is ideaal!

liefs

Maggy124
    Bijdrager
    #4176324 Quote

Hoi,

Je kan ook een dekentje gebruiken hoor of een andere voetenzak want er zijn zeker goedkopere dan die van Maxi Cosy. Maar denk wel dat je een voetenzak zelf prettiger zou vinden want die zit al standaard vast enz. Gewoon doen wat je zelf wilt en je kan anders later nog wel iets aanschaffen als je het mist.

Groetjes

jessie1981
    Bijdrager
    #4176953 Quote

Hoi Minke,

Wij hebben nooit een voetenzak gebruikt. Onze zoon is afgelopen eind december geboren. We hadden een wikkeldoek van snooze baby. Lekker warm maar niet te warm en kon ook in de maxicosi. Wel een stuk goedkoper!

Succes,

Groetjes Jessy

jessie1981
    Bijdrager
    #4176952 Quote

Hoi Minke,

Wij hebben nooit een voetenzak gebruikt. Onze zoon is afgelopen eind december geboren. We hadden een wikkeldoek van snooze baby. Lekker warm maar niet te warm en kon ook in de maxicosi. Wel een stuk goedkoper!

Succes,

Groetjes Jessy

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4176845 Quote

wij gingen alleen wandelen met de baby in de reiswieg en niet in de maxi cosy, de maxi cosy gebruikten wij alleen voor in de auto.

onze oudste is ook van september, maar we hebben toch nooit zo’n zak nodig gehad…

maar het is maar wat je er mee wil.
    als je baby een jasje en mutsje aan en op heeft, is dat ook wel voldoende hoor om naar de auto te lopen. in de auto is het in zo’n zak gauw te warm met de autoverwarming aan.

ze proberen je toch altijd erg dure dingen aan te smeren, maar het is maar hoe praktisch je zelf denkt en wat je wilt besteden….

#4177162 Quote

Wij hadden voor onze november baby een babynomade van Red Castle IDEAAL!!
    Paste in de autostoel, (wij hebben een Mutsy ipv Cosi) zitten “voeten” ingestikt dus nooit beentjes en voetjes die ertussen uit piepen.
    In de winkels deed ik hem altijd open evenals in de auto. Verder gebruikte ik hem voor kleine afstandjes buiten op de arm, even naar de buren ofzo.
    Ik had bv in het begin praktisch geen dikke jas nodig. Ook in de kinderwagenbak lag hij er heerlijk in! Of bij opa en oma in bedje.
    De volgende komt nu in augustus en dan vind ik hem juist weer heel handig als je ’s avonds nog even lekker buiten wilt zitten en het voor de uk al een beetje te fris is!
    Ik vond het een superuitvinding! En voor meerdere doeleinden te gebruiken dat is met de standaard voetenzak niet het geval.

Succes met beslissen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct