Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

alcinabacterie

• Auteur

kent iemand de aliconobactie? (weet niet of je het goed schrijft). Is gevonden in mn urine, maar ben zwanger, en om een vroeg geboorte te voorkomen moet ik een antibioticakuur slikken die eigenlijk niet mag tijdens de zwangerschap. Iemand ervaring?

#4188420 Quote

geen ervaring: maar jeetje wat een rot nieuws!!!
    kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Sterkte ermee iig!
    Weet je ook waarom je het niet mag slikken tijdens zwangerschap? zou ik vragen: komt het omdat het effect op kindje onbekend is? Of zijn is er een kans op bijwerkingen?
    Sterkte iig

Liefs,

T

nathalie1
    Bijdrager
    #4188442 Quote

Mij ook onbekend, heb je al gezocht bij zwanger zijn, en dan zoeken in het forum?
    maar meid is er echt geen andere kuur?? Je moet dus eigenlijk een afweging maken, of blijven lopen met een bacterie die een een vroeg geboorte kan opwekken? of een kuur nemen die eigenlijk niet mag. Ik heb al wel een kuur gehad omdat mijn zwangere lichaam zelf niet de griep aan kon, maar die mocht wel. Vond dat al spannend laat staan dit.
    Wat doet die bacterie met jou?

liefs

#4188445 Quote

Nee hier heb ik ook geen ervaring mee. Maar wat Nath al zegt, is er echt geen andere oplossing dan een antibiotica kuur die je eigenlijk niet mag?

Sterkte! Liefs, Liselotte

#4188471 Quote

Ziekenhuisbacterie: Acinetobacter Baumannii zo heet hij officieel

#4188530 Quote

Heej,

Ik had in het begin van mijn zwangerschap een vrij heftige ontsteking aan mijn voet en moest toen ook hele zware antibiotica (die volgens de internist ook eigenlijk niet mocht) ik had ook geen andere keus omdat de ontsteking inmiddels naar mijn scheen was verplaatst en ik steeds koorts had. Later toen ik bij de gyn kwam bleek dat de antibiotica die ik had helemaal geen kwaad kon, dat wist die internist alleen niet. Ik heb me dus voor niks zorgen gemaakt…. Weet je dus zeker dat deze antibiotica echt schadelijk is? Heb je het aan een gyn gevraagd??

Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel beter!

#4188619 Quote

ik vraag wel een verwijzing voor de gyn denk ik. want de huisarts weet ook niet precies hoe en wat.

tn
    Bijdrager
    #4188648 Quote

Hoi!
    Als je weet om welke kuur het gaat, kun je ook je apotheek even bellen. Zij kunnen ook precies uitzoeken of iets wel of niet mag tijdens de zwangerschap
    Sterkte ermee!

#4188745 Quote

Hallo,

Nee, bij mij ook niet bekend.
    Hoe krijg je zo een bacterie eigenlijk?
    En hoe ben je er achter gekomen, kreeg je verschijnselen?

Jeetje het is wat.
    Ik zou ook gewoon even informeren overal.
    Het kan nooit teveel instantie`s zijn vind ik altijd met zulke dingen.

Ik ken trouwens ook iemand die haar hele zwangerschap bijna kuren heeft moeten slikken.
    Het is natuurlijk beter van niet.
    Maar ja je moet het ene tegen het andere tegen elkaar afwegen.

Heel veel suc6.

Gr.S

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct