Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

pijn in linkerrib

• Auteur

herkent iemand dit? Ik ben nu 25 weken zwanger, en heb veel last van mn linkerrib onderin.

#4190781 Quote

Hey hoi…
    Ik herken het niet. Maar zou het een schop van je kindje tegen je rib geweest kunnen zijn? ik weet niet hoe druk jou kindje is en of het veel schopt.. maar het kan zijn dat ze je een gekneusde rib kunnen schoppen. Als de pijn blijft zou ik even je vk of de dokter bellen.

Succes ermee,
    liefs

#4190862 Quote

ik heb zo vaak ff last van mijn ribben, vooral als ze daar ligt en steeds met dr voetjes aan het duwen is… maar ff navragen is natuurlijk altijd handig!!!

liefs

#4190954 Quote

hmmm geen idee, ik heb er geen last van…
    idd even navragen! dan weten wij het ook hahaha

#4191136 Quote

Ik denk idd wat Rosan zegt.
    Kan dat kloppen?
    Mijn schoonzus heeft er ook veel last van gehad.

Laat even weten wat het is?
    Sterkte.

#4191225 Quote

vanmiddag even langs de vk die gaat even kijken en de urine en de bloeddruk even bekijken

#4191275 Quote

was niks ergs, baby drukt er tegen aan. urine en bloeddruk waren goed. Gelukkig.

#4191651 Quote

Oeps sorry, hij leek niet te reageren….
    Nou ja, is het 3-dubbel-duidelijk :-).

Liefs

#4191649 Quote

“Groei van de baarmoeder
    Als je niet zwanger bent, heeft je baarmoeder een doorsnede van zo’n zeven centimeter. Tegen het eind van de zwangerschap is dat wel veertig centimeter geworden! Op dit moment is je baarmoeder zo groot dat je onderste ribben een beetje uit elkaar worden geduwd. Dit kan soms wat pijn veroorzaken. Ook trekt je baarmoeder af en toe alvast samen. Je buik wordt dan soms zo hard als een voetbal. Dit worden harde buiken genoemd.”

Bron: http://www.babyinfo.nl/perioden/zwangerschap/week25.asp

Hebben jullie hier iets aan?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct