Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1437307 Even Voorstellen

• Auteur

Hoi Allemaal,

Ik ben ingelogd onder de naam “dotje”, zo noemde we ons kindje toen ik de de eerste keer zwanger was. Ons kindje zijn we verloren na een zwangerschap van 10 weken.. Dat was half februari.

Nu hebben we besloten weer actief aan de slag te gaan en hebben we ovulatie testen aangeschaft. Heel erg spannend allemaal dus.

Ow trouwens, ik ben bijna 27 jaar. Mijn man is 30 jaar. We zijn nog maar een maandje getrouwd, dus nog erg in de huwelijkse sferen 😉

Succes iedereen en hopelijk hebben we allen snel een positieve test! 🙂

Groetjes ” Dotje”

#4192675 Quote

hoi dotje,

vervelend zeg dat jullie je eerste kindje verloren zijn na 10 weken.
    hopelijk mag je snel zwanger worden en geniten van een goede zwangerschap en een gezond kindje.
    ik ben aafje, 30 jaar en heb een dochter van 20 maanden.
    we zijn nu bezig met ronde 10 voor een 2e kindje.
    hoop dat het ons snel gegund is

#4192687 Quote

Hey Dotje,

Wat erg zeg dat jullie je kindje zijn verloren. Hopelijk ben je snel zwanger en kan je een zorgeloze zwangerschap tegemoet gaan. Ik ben RH, 28 jaar en wij hebben een zoon van 2jaar en 9maanden oud wij zitten nu in ronde 8 voor een 2 de spruit.

Veel succes met klussen en hopelijk hebben je net als de rest van de dames goed nieuws te melden.

Liefs RH

#4192797 Quote

Hoi Aafje en Rh, dank voor jullie lieve berichtjes! Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test hebben!
    Kan me voorstellen dat de wens nog groter is als je al een kindje hebt, je wilt toch graag een broertje/zusje voor je kindje 🙂

Jullie ook succes en fingers crossed!

Liefs Dotje

#4192871 Quote

hoi dotje,

de wens is bij mij even groot. of het nu voor de 1e of de 2e is. ik merk wel dat de ‘spanning’ wel minder is of je zwanger kan worden, want dat weet je.
    wel blijft het spannend wanneer je zwanger bent

#4192986 Quote

Hoi dotje,

Wat erg dat jullie een miskraam hebben gehad.
    Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn,

liefs marina

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4193026 Quote

Hoi Aafje…

Kan me voorstellen dat de spanning of je wel/ niet zwanger kan worden minder is, want je hebt inderdaad al een prachtig kindje… De spanning of je zwanger bent, zal (misschien) wel even groot zijn.. Het is toch elke maand weer afwachten en hopen!

#4193419 Quote

Hoi Dotje,

Welkom op het forum! En wat vervelend dat je na 10 weken nog een miskraam gehad hebt. Ik hoop voor je dat het snel raak is en jij en ook alle andere meiden snel mogen genieten van een onbezorgde zwangerschap.
    Ik ben Silli, heb een dochter van 2 en zijn inmiddels in de 9e ronde voor een 2e kindje. Duimen voor snel goed nieuws!
    Groetjes Silli

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen