Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1437439 Bruine Afscheiding 8 Dagen Na Positieve Ovulatietest

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, misschien dat jullie het weten.
    Ik heb vanaf de 20e een positieve ovulatietest gehad, die dagen ervoor en tijdens flink aan het klussen geweest.
    Nu heb ik vanaf gisteren soms bij het afvegen en in mijn inlegkruisje wat donker bruinig slijm zitten. Bij het afvegen lijkt het niet zo bruinig maar zitten er alleen wat hele kleine stolseltjes bij maar het slijm is heel licht geel.
    Ik voel me verder goed, geen pijnlijke borsten of pijn in de buik.
    Normaal zou ik pas vanaf de 3e ongesteld moeten worden, dit is 14 dagen na mijn eisprong.

Roos73
    Bijdrager
    #4192843 Quote

Heel herkenbaar, had dit zelfs een dag of 6. Precies 2 weken na mijn eisprong had ik een positieve test! Innesteling?
    Volgende week heb ik een afspraak in het ziekenhuis en zullen we het zien. Ben dan 6 weken zwanger. O wat vind ik het spannend
    Dus wie weet ……………….

#4192927 Quote

Hoi Eline,

Zou idd wel eens een innesteling kunnen zijn. Zal voor je duimen dat het dat is en dat je NOD uitblijft en een positieve test heb van de week. Succes!!

Liefs RH

#4193043 Quote

Zelf had ik dit ook. dat bleek inderdaad een innesteling te zijn geweest.
    Dat was precies rond de periode dat ik weer ongesteld moest worden.
    Inmiddels ben ik bevallen op 30 april

#4193055 Quote

Hallo Roos en Frederikeb,

Ik hoop zo dat het een innesteling is….maar aangezien de menstruatie er ook bijna aan gaat komen?? Zolang er maar geen bloed bij komt vind ik het goed, hahah
    Vanaf gisterenmiddag had ik er bijna niet last van maar vanaf vanmiddag weer wel, iets meer dat wat het was. Ik had ook vanaf vandaag wat last van mijn buik en borsten.
    Maar hoeveel verlies hadden jullie toen?

#4193056 Quote

Hallo Roos en Frederikeb,

Ik hoop zo dat het een innesteling is….maar aangezien de menstruatie er ook bijna aan gaat komen?? Zolang er maar geen bloed bij komt vind ik het goed, hahah
    Vanaf gisterenmiddag had ik er bijna niet last van maar vanaf vanmiddag weer wel, iets meer dat wat het was. Ik had ook vanaf vandaag wat last van mijn buik en borsten.
    Maar hoeveel verlies hadden jullie toen?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4193421 Quote

Hoi Eline,

Tja, het kan denk ik allebei. Ik heb altijd 1 of 2 dagen voor ik ongesteldm oet worden wat bruine afscheiding, dus ik wil je niet teleurstellen maar als ik het had zou ik verwachten ongesteld te worden. Ik hoop natuurlijk voor je dat het uitblijft. Succes, hou ons op de hoogte.
    Groetjes Silli

#4193591 Quote

Bedankt voor jullie reactie.
    Het is vandaag al dag 5 dag ik de bruine afscheiding heb, het is heel iets meer dan normale afscheiding. Heb nu ook geregeld last van mijn borsten en mn. in de avond opgezettere buik.
    Maar er komt maar geen menstruatie….nog een paar dagen wachten en dan kan ik hopelijk testen.

#4193617 Quote

Eline, wat spannend!! Duim met je mee!

Liefs,
    Kezia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen