Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1437458 Even Voortstellen

• Auteur

hallo allemaal
    mijn echte naam vertel ik liever niet omdat ik weet dat er bekende kunnen zijn hier op dit forum.
    ik ben 27 jaar en mijn man is 30. wij zijn nu 7 maanden bezig om zwanger te worden maar helaas is het nog niet raak, de eerste 4 maanden had ik een regelmatige cyclus maar de laatste 3 maanden is het erg ongeregeld, vorige maand bijvoorbeeld was ik 5 dagen overtijd en werd toen werd ongesteld deze ongesteldheid duurde maar 2 dagen, zou dat te maken kunnen hebben dat mijn lichaam nog moet ontpillen? ik heb 10 jaar de pil geslikt. hopelijk kom ik hier met mensen in contact die dat ook hebben.

groetjes knorrie

#4192823 Quote

Hoi Knorrie,

Welkom hier op het forum. Ik heb het bij de eerste gehad dat het 6 maanden duurde voordat ik mijn 1ste ongesteldheid kreeg en daarna duurde het nog eens 8 maanden voordat ik zwanger was. Het kan goed zijn dat je lichaam moet ontpillen ze zeggen dat dat ongeveer een half jaar duurt. Wij zijn nu ook alweer in ronde 8 voor een 2de en moet van de week mijn NOD krijgen of liever niet.

Hopelijk ben je gauw in verwachting.

Liefs RH

#4192872 Quote

hoi knorrie,

even een nieuwsgierig vraagje: woon je in de woonplaats W.?
    ik ken namelijk iemand die zichzelf ook knorrie noemt vandaar.
    als je het niet wilt zeggen dan hoeft het niet hoor.
    ik ben aafje, 30 jaar en heb inmiddels een dochter van 20 maanden. we zijn nu alweer 10 maanden bezig voor een 2e.

#4192966 Quote

hoi mamavanesmee

mijn woonplaats is niet w.

groetjes knorrie

#4192988 Quote

Hoi knorrie,

Welkom op het forum en hopelijk mag je snel zwanger zijn,

liefs Marina

#4193436 Quote

Hoi Knorrie,

Welkom op het forum. Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook wel wat onregelmatiger ongesteld. Toen weer 4 weken en toen weer 5 en zelfs een keer 6 weken. Ik denk ook dat dat te maken heeft met de pil, je gaf al aan dat je die langere tijd geslikt hebt.
    Ik heb nu wle een regelmatige cyclus, 26 of 27 dagen maar ben al wel 9 maanden bezig voor een 2e.
    Hoop dat het voor jou snel mag lukken.
    Groetjes Silli

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen