Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1437531 Pff

• Auteur

hoi meiden,
    nou ik vat het ff niet meer hoor,
    ben nu in ronde 5 bezig en ik heb hiervoor steeds een cyclus v 30dgn gehad,de laatste duurde ineens een week langer..nou had ik ovu testen gekocht en die de afgelopen dagen gebruikt omdat ik volgens verschillende berekeningen deze dagen mn vruchtbare dagen zou hebben..op de testen heb ik niks ontdekt en gister kreeg ik ineens wat bloedverlies(alleen met afvegen)(sorry voor mn uitleg)maar verder niet.maar ik zit vandaag op dag 18..dus ik snap dr ff niks meer van…iemand hier ervaring mee?ik ken t helemaal niet maar ik was destijds vd 1e direkt zwanger dus ja toen had ik dit ook niet.
    groetjes

#4193136 Quote

Hey trotse mama,

Ik heb niet echt ervaring hiermee. Wel bij de eerste een hele onregelmatige cyclus. de ene keer 26 dagen de keer erop bij wijze van 34 of 36 dagen. Ik heb alleen geen ovutesten gebruikt en maar gewoon van begin tot einde cyclus om de dag geklust en toch binnen 4 maanden zwanger geraakt.
    Nu zijn we inmiddels bezig voor de tweede en ben ik afgelopen koninginnendag voor de eerste keer ongesteld geweest na mijn bevalling en 2,5 week later weer. Dus vooralsnog geen peil op te trekken.

Misschien heb je je eisprong al wel gehad?

Succes ermee. En hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

Groetjes M

#4193439 Quote

Hoi Trotse mama,

Nou ik heb ook 1 keer zo een ovulatietest gedaan en volgens die had ik gedurende mijn hele cyclus geen piek. Dus ik snapte daar ook niks van. Ik heb wel ene regeamtige cyclus maar bereken me leke keer een slag in de ronte en nog steeds geen succe.s Ben nu al weer 9 maanden bezig voor een 2e.
    Succes met alles.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen