Hoi,
Ik ben sinds 19 april weer aan het werk, ik was zo blij dat ik eindelijk weer mocht! Ik had dat eigenlijk al toen Tymo 8 weken was, alles liep soepel, dus ik was er aan toe om weer de deur uit te gaan. Ik moest toen nog 4 weken wachten, maar toen mocht ik weer. Ik werk op een woonvoorziening met ernstig verstandelijk gehandicapten kinderen en jongeren met extreem probleem gedrag. Het is hard werken, maar ook super leuk! En vind het heerlijk om behalve ‘mama’ weer even gewoon ‘Marjolijn’ te zijn.
Ik werk 28 uur per week, maar door dat mijn man en ik allebei onregelmatig werken( mijn man is tevens mijn collega haha) hoeft die kleine niet super veel naar de oppas. Natuurlijk vind ik het af en toe ook best pittig en bij mij blijft dan vooral het huishouden liggen. Tja, jammer dan! Ik ben nou eenmaal niet super mam en van een week niet stofzuigen gaan we allemaal niet kapot, dus jammer maar helaas.
Ik denk dat het wel enorm scheelt dat Tymo onze enige kindje is. Ik denk dat het veel pittiger is als je er nog eentje hebt rond lopen. Ik vind mijn werk ook gewoon heel belangrijk, het is een groot deel van mijn ‘ik’. En ook financieel is het voor ons niet haalbaar als ik minder ga werken, dus het is zo als het is en daar doen we het dan maar mee. En ach, de wc schoonmaken dat komt morgen wel weer, of niet, dan een andere dag haha. Ik ga morgen weer met Tymo babyzwemmen, dat vind ik belangrijker!
Liefs,
Mar