Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1437839 Ff Van Me Afschrijven

• Auteur

hee meiden
    ik moet mijn hart ff luchten wb friso en de meiden

ik ben vrij onverwachts zwanger geraakt van floor en was en ben er nog steeds dolblij mee
    ik ben stapelgek op mijn mooie lieve vrolijke meiske

maar friso niet

ik krijg steeds opmerkingen van hem te horen dat hij haar niet wilt , dat ze mijn dochter is , dat ze de dochter van de buurman en mij is enz ( dat is overigs helemaal niet waar en dat weet hij ook het is een grapje van hem maar ondertussen….)

ik heb hem gisteren buiten opgesloten omdat hij weer zo’n opmerking maakte
    floor zat in de box en ze was omgekiept en zat met d’r snoetje tegen de spijlen aan dus ik vroeg hem haar ff recht te zetten ik was in de keuken met t eten bezig en hij was in de kamer
    hij deed t gewoon niet en liet dat meisje gewoon zo hangen
    ik boos en zei dat hij normaal moest doen en dat kind recht moest zetten , zegt ie nee ik ben te druk doe t zelf maar tis toch jou kind
    ik pardon tis ook de jouwe , ja zegt ie , maar jij bent stiekum gestopt met de pil en ik wil haar helemaal niet

*BOEM* TOEN HAD IK HEM HANGEN
    wat was ik kwaad zeg , hij ging naar de auto en ik heb de deur achter hem op de knip gezet

dat soort opmerkingen maakt hij zo vaak
    karlijn is hem alles daar issie stapelgek op

ook maakt ie opmerkingen na mij toe en ik vind dit echt niet leuk meer

wat moet ik hiermee en waarom doet hij zo tegen floortje?

heb er al zo vaak met hem over gepraat maar antwoorden krijg ik niet

hij heeft beslist ook zijn goede kanten maar dit doet mij zo vreselijk pijn
    ik ben echt ten einde raad

zit zowat te huilen nu ik het verhaal typ
    het doet echt zo vreselijk pijn

liefs maurilla

Hannah38
    Bijdrager
    #4193228 Quote

Jeetje, zeg, wat pijnlijk!! Wat kan je dan uit elkaar groeien als dit zo doorgaat!
    Waarom zegt ie het toch? Wat wil hij duidelijk maken? Wat zit hem dwars?
    Ik zou én vreselijk boos én vreselijk verdrietig zijn om zulke opmerkingen!
    Ik zou zelf een moment samen zoeken (als kids in bed liggen) om hier uitgebreid over te praten. Laat hem zijn verhaal maar vertellen waarom hij telkens die opmerkingen maakt, en vertel op jouw beurt wat het met je doet, wat je ervan vindt, en welke vragen het bij je oproept.
    En alsjeblieft, laat hij het nooit zeggen waar Floortje en Karlijn bij zijn!!!!
    Succes, dit is echt naar voor je!

#4193257 Quote

heey meis,ppff wat een …zoiets mag je toch niet zeggen…wat een rot opmerkingen.hij moet nog ff zo doorgaan,loopt floortje er straks een trauma van op.En om te zeggen dat ze van de buurman is …ssssssssstttttttt,dan zou je bijna denken dat je vreemd zou gaan,ook al zegt hij zoiets voor de grap,maar ondertussen.Ik zou ook razend zijn.nee,dat zou hij mij niet moeten flikken.Is dat zijn manier van aandacht vragen..je weet me te vinden he,als je ff je ei kwijt wil..liefs,karin

#4193277 Quote

Jeetje, dat is vervelend als je man zo reageert.
    Ik zou hem denk ik ook eens ff buiten zetten en hem de waarheid zeggen als de kids er niet bij zijn.

Heel veel sterkte met dit vervelend gedrag.

#4193283 Quote

Wat moeilijk meis. Aangezien je aangeeft dat praten met hem ook niet veel oplost.
    Iemand anders met hem laten praten? Is dat een optie?
    Je kan aangeven dat hij je zo enorm kwetst hiermee dat je inmiddels ten einde raad ben en niet zeker weet wat je nog met hem aanmoet.
    Misschien is een brief schrijven een oplossing? Kan iemand uit jullie omgeving helpen?
    Want zijn gevoelens moeten ergens vandaan komen.
    Ik geef je groot gelijk, zou hem ook buiten zetten. Je lost er niets mee op, maar je kinderen zijn hier de dupe van! Ze horen en merken meer dan je denkt.
    Geef dit ook aan bij hem.

Heel veel sterkte

Liefs

#4193315 Quote

Wat erg voor je!!
    Hopelijk zegt hij deze dingen idd niet waar je dochters bij zijn,

maar misschien rare vraag…
    is hij jaloers op je aandacht voor je meisje?
    Wist hij niet dan dat je gestopt was met de pil?
    of was je daar niet mee gestopt?

Snap dat je heel kwaad en verdrietig ben, dat het je allemaal heel veel pijn doet!
    Schrijf je verhaal maar vaak hier neer, misschien dat we je zo een beetje kunnen helpen,

liefs marina

#4193333 Quote

hee meis

WAT EEN EIKEL sorry dat moest ik even kwijt spoort hij niet helemaal zoiets zeg je toch niet!!!dat kleine meisje voelt dat echt wel hoor verstoot hij haar gewoon????

ja ik heb er effe geen andere woorden voor

buitensluiten die handel

reisa
    Bijdrager
    #4193337 Quote

Ik had vanochtend al een keer gereageerd, maar dat is niet geplaats, dus nog maar een keer.
    Wat Friso doet, kan natuurlijk niet. Hij is bezig jullie relatie te verknallen (en idd. waarom doet hij dit, zit er misschien meer achter) en jullie dochters hebben hier last van of gaan hier last van krijgen.
    Ik denk dat ik zou kiezen om een keer rustig, serieus te praten op een moment dat je niet te boos bent.
    Ik denk dat hij tijd moet gaan investeren in zijn relatie met Floor. Hij moet een band gaan opbouwen met haar. Dat gaat niet vanzelf.
    Ook mijn man heeft daar met Renske aan moeten werken. Toen Emma geboren werd hebben wij allebei drie jaar lang maar 3 dagen in de week gewerkt. Intussen was Renske ook geboren en toen zij 6 maanden was ging hij weer fulltime werken. Toen Renske ongeveer 1 jaar was merkte ik dat hij eigenlijk nooit speelde met Renske, het verschonen en troosten altijd aan mij overliet en haar ook liever niet in bad deed. Daar hebben we toen ook over geproken. Hij heeft veel geinvesteerd in hun relatie en dat is helemaal goed gekomen, maar het ging niet zo vanzelf als bij Emma voor wie hij veel meer zorgde voor lange tijd. Hij ging bijv. dingen met Renske alleen doen, zonder Emma erbij. Gewoon een boodschapje ofzo, ipv haar steeds bij mij te laten of Emma mee te nemen.
    Nu is het natuurlijk niet hetzelfde want hij maakte niet van die idiote opmerkingen. Dat kan gewoon niet.
    Succes meid, want ik snap dat dit iets is wat je heel erg veel pijn doet.

#4193343 Quote

Hoi Maurilla,

Ik zit met verbijstering je verhaal te lezen.
    Wat erg zeg en vooral zo zielig voor Floor….
    Ik zou inderdaad een heel goed gesprek met hem aangaan want dit kan toch niet.
    Ik hoop dat jullie eruit komen.

Liefs Stefanie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen