Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1437971 Wat Trek Ik Aan

• Auteur

Hallo dames,

Over 2 weken is het dan zover.
    Start de zwangersschapgym.
    Ik ben erg benieuwd, ik vind het vrij laat dat we starte zoals ik al eerder aangaf.
    Ik ben dan al 29 weken, volgens mij kom ik dan niet meer van mijn matje af..hahahha.
    Er zijn 7 lessen, dus als ik 37 weken ben dan zit het erop.
    Als we dat maar gaan halen…:0

Maar nu de grote vraag…..WAT TREK IK AAN..?
    Iets wat lekker zit stond in de brief.
    Het liefst een joggingbroek, maar die heb ik niet.
    Heb allemaal vrij nette kleren omdat ik ermee naar mij werk mee moet.
    En daar kan je niet lekker in bewegen.

Wie o wie…..kan me vertellen wat je het beste aan kunt doen?

#4193342 Quote

echt even een jogginbroek aanschaffen!!!
    Dat zit echt het fijnst… met een t-shirtje en een paar gympen en je bent klaar om te gaan.
    Liefs, Kim.

#4193407 Quote

Jip ik sluit me erbij aan!

Ga anders even langs de Zeeman ofzow, daar krijg je heel goedkoop ook joggingbroeken….
    Het is toch maar voor 7 keer toch? Ik heb bij wehkamp een zwangerschapsjoggingbroek besteld. Maar dat heb ik mede gedaan omdat wij ’s avond ipv pyama joggingbroek ook aandoen. Heb dat ding dus bijna dagelijks aan ’s avonds. Wat wil je dan eigenlijk aan gaan doen in je verlof? En als je moet bevallen? Moet zeggen dat zo’n broek met een buik erin (joggingstyle) echt mega lekker zit!!

succes en shop ze (misschien)

#4193411 Quote

Inderdaad even naar de Hennis, daar hebben ze een grijze met een heerlijk groot buikstuk erin en strikbandjes aan de onderkant. Deze zit zo lekker.
    Tja en gympen, je kan ook op blote voeten hoor.
    Ik vind niet dat je speciaal voor de zwgym bergen met geld hoeft uit te geven aan bv nieuwe gympen.

gr. nath

#4193435 Quote

haha.. inderdaad: joggingbroek!

Doe ik ook 😛

Ik weet alleen niet wat voor kussen ik nu moet meenemen: moet ik het kussen van mijn bed meenemen? Een kussen van de bank? Maar dan een kleine of een grote??

Liefs,

T

#4193516 Quote

Oh ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd mijn gewone kleren aan had..dus ook rustig met spijkerbroek.
    De oefeningen stellen namelijk niet zoveel voor, het grootste gedeelte is bijkletsen en wat informatie.
    Wel handig om een handoek mee te nemen voor op het matje!

#4193518 Quote

enne kussentje had ik volgens mij ook alleen maar de eerste keer mee 😀

#4193869 Quote

Ik heb ook die grijze joggingbroek van H&M, ideaal!!

#4193921 Quote

Hallo dames,

Nou dat is duidelijk.
    Dan toch maar 1tje aanschaffen en misschien is het idd makkelijk zoals heppy zegt om ook aan te trekken na de bevalling.
    Ik heb ze ook bij de Hema gezien, was niet zo duur.
    En idd zoals truckerbabe vroeg, wat voor een kussen moeten we meenemen?
    De gene van bed of van de bank?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen