Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1438234 Zwangerschapstest Xtra Sensitive 6 Dagen Eerder Testenwerkt Dat Echt

• Auteur

hallo
    ik ben moeder van een dochter
    nu zijn wij bezig met een tweede kindje
    maar nu willen wij (zoals zovelen) gaarg zo snel mogelijk weten of we zwanger zijn
    nu heb ik bij sensitive een test besteld die 6 dagen voor je menstruatie kan testen
    maar weet iemand of dit echt zo is
    waarom deze test wel en de rest niet

gr mama lou

#4193626 Quote

hoi mama Lou,

Geen idee of ze ook echt zo goed werken. Op de site staat iniedergeval dat deze al vanaf 10 mu het HCG hormoon meet en een normale vanaf 50 mu ( dacht ik zo uit mijn hoofd). Enige risico dat er aan vast zit is dat hij positief uitslaat maar dat het alsnog misgaat. In heel veel gevallen wordt je namelijk wel bevrucht maar gaat het bij de innesteling al mis en wordt je dus gewoon ongesteld op de verwachte dag.

Groetjes M

#4193672 Quote

hoi mama lou,

Geen idee ook of dat werkt. Ik heb daar ook geen ervaring mee. ik wil nu ook een paar dagen eerder testen maar gebruik die van ClearBlue, we zien wel hoe het werkt.

wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. Zitten alweer in ronde 9. Hoe oud is jou dochter en hoelang zijn jullie al bezig voor de 2e?

Groetjes Silli

#4193746 Quote

Heb net die test gedaan, negatief…. helaas….maar kan dus over 6 dagen pas zeggen of die echt werkt, haha….

#4193747 Quote

Heb net zo’n test gedaan. Helaas negatief, maar kan natuurlijk over 6 dagen pas zeggen of hij echt werkt 🙂

#4193758 Quote

Ik zou zeggen: zonde van je geld.
    Wacht gewoon of je ongesteld wordt, wordt je dat niet test dan.
    Anders ga je elke maand geld weggooien aan testen. En mocht je de pech hebben om er net zo lang over te doen als ik bij de eerste dan gaat dat echt in de papieren lopen.
    Daarbij gaat het ook regelmatig mis vlak voor je NOD als je dan al positief getest hebt, dan heb je echt het gevoel dat je een miskraam hebt (wat natuurlijk ook zo is) maar waarbij je anders gewoon zou denken dat je gewoon ongesteld was. Dat lijkt me emotioneel een stuk zwaarder.

Gewoon wachten. Persoonlijk wacht ik zelfs nog minimaal een dag na mijn nod om te testen.
    Dan heb je tenminste wat meer zekerheid.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4193834 Quote

ha silli

ik ga het zaterdag gewoon proberen
    ik heb een dochter van nu 20 maanden en zijn al vanaf november bezig
    in de maanden jan,feb ,maart, op een laag pitje
    in verband met ziekte en een operatie
    nu weer volop aan het proberen

jij succes wanneer kan jij testen

gr mama lou

#4193872 Quote

Wij zijn al een tijdje bezig en probeer nu echt pas te testen als ik overtijd ben en daarvoor niet. Het werkt op je zenuwen en er kan nog vanalles gebeuren. De testen werken ook het beste als je echt overtijd bent, je maakt dan tenslotte pas hcg aan.

Succes!

#4194089 Quote

dan test je voor de innesteling toch? Als je zo vroeg gaat testen?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen