Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1438517 Sex

• Auteur

Even een taboe doorbreken, haha! Je hoort toch vaak dat het libido van een zwangere vrouw omhoog schiet..? Nou moet ik zeggen dat ik vrijen met zo’n bewegende baby (en in mijn geval zelfs 2) in mijn buik, maar een beetje raar vind… Of ben ik de enige??

#4193874 Quote

hahaha die gedachte had ik ook al, straks beweegt die kleine, nu moet ik je zeggen ik heb ook niet erg veel zin hoor! Voorspel heerlijk maar de echte daad, beetje zeer zelfs. Misschien niet erg lekker ontspannen, het blijft erin zitten naar de mk als ik maar geen bloed verlies, dus zal in mijn onderbewustzijn vast bang zijn dat er een bloedvaatje knapt wat heel normaal is, maar liever niet in deze zwangerschap. Dan heb je me namelijk echt bang.

Oja en laten we over de standjes het nog maar niet hebben!!!!

#4193878 Quote

uhm hier is het helemaal anders…..
    mijn man komt tijdens deze zwangerschap echt NIKS te kort.
    hij zegt zelfs soms nee……omdat hij dan echt te moe is….
    ik moet zeggen, de kleine is erg rustig op dat moment.
    hahahahaahahahaha

#4193931 Quote

Hahah, ik sluit me aan bij Natjalie en Myrte.
    Ik vind het ook een heel raar idee.
    De kleine is zo druk en als ik er dan bij na denk…
    Tja ik weet niet…hhahah.
    Is niet fijn.
    Maar ja wat doe je eraan he..

#4193955 Quote

hmm.. mijn man wil niet meer sinds het echt duidelijk te voelen is dat er een babytje in zit 🙁

#4194069 Quote

Hmmm… ik moet zeggen dat mijn libido ook stukken hoger is dan normaal… hihi… alleen manlief vindt het idee van een kind erin en dan sexen ‘waar je kind bij is’ een beetje raar. Dus hij moet zich daar af en toe echt een beetje overheen zetten. Maar goed, zolang dat lukt…

#4194081 Quote

@ Elin83,

Ik herken jouw berichtje inderdaad helemaal, ik denk dat heel veel a.s.-papa’s het wel een beetje raar vinden met zo’n kleine in je buik :-).
    Ik moet zeggen dat ik rond een uurtje of 9 ook wel instort, en dan graag wil gaan slapen….
    Misschien heeft het ermee te maken dat ik nog steeds 40 uur werk. Merk dat dat steeds zwaarder begint te worden. Gelukkig mag ik wel af en toe thuis werken, dat scheelt weer bijna 2 uur reistijd (Culemborg-Eindhoven).
    Nou ja, nog 2 maandjes en dan lekker verlof :-D!

Liefs

#4194091 Quote

Ik heb er echt geen zin in!! vind het erg vervelend voor mijn man. Maar af en toe moet ik m’n eigen er echt even toe zetten, vind dat ik niet steeds nee kan verkopen. Hij begrijpt het ook wel hoor. De vorige keer had ik 2 dagen last van m’n bekken, dus laatste keer was wel spannend, maar gelukkig nu nergens last van gehad.

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4194102 Quote

mijn mqan komt ook niks te kort hihi.. ik vind het helemaal niet raar. misschien als je er zo bewust over gaat nadenken. maar ik moet zeggen dat ik vaak wel moe ben maar dat het er dan wel van komt omdat hij me erin meetrekt zeg maar.
    mijn man heeft het er niet over dat hij het niet wil of raar vind.. het is eigenlijk heel normaal want het hoort bij een relatie en ik heb zelf eigenlijk ook nergens last van. af en toe na de daad in mn buik wat steken maar dat is gauw weer over.

Lief,s Christien

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen