Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1438532 Bevallen

• Auteur

Hoi dames,

Ik ben afgelopen vrijdag 28-05 om 18.02 bevallen van een prachtige dochter Milou. Ik zou eigenlijk de 31ste een geplande keizersnede krijgen, maar met 38+4 besloot de kleine dat ze wilde komen, en braken smorgens de vliezen.

Uiteindelijk savonds een keizersnede gekregen. Helaas wel met veel complicaties. Na het openen van de buik raakte de placenta los en kreeg de baby geen zuurstof meer. Uiteindelijk hebben ze haar met een mini vacuumpomp en tangen en behoorlijk wat duwen op mn buik eruit gekregen. Na even wat paniek begon ze toch te ademen (ze was blauw en ademde dus niet) Ik was intussen 2 liter bloed verloren en behoorlijk toegetakeld. Intussen ben ik weer thuis en beginnen we langzaam aan het herstel.

Ben ondanks weer zo’n vervelende bevalling wel de gelukkigste vrouw op deze aardbol 😉

Liefs Jen

#4193893 Quote

ha meid!!

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! en n prachtig gewicht toch!

hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!

geniet lekker van jullie gezinnetje!

liefs

#4193897 Quote

Gefeliciteerd.
    Probeer het rustig aan te doen en dat je maar snel helemaal mag herstellen.
    Geniet van je dochter.

Liefs, Zwaantje
    39 weken 2 dagen

marjan1980
    Bijdrager
    #4193902 Quote

hoi,
    dat was even heftig,nu kan je gaan genieten.
    gefeliciteerd.
    doe rustig aan.
    gr marjan

#4193933 Quote

Van harte gefeliciteerd met je dochter hoor!! Je bent er nu in ieder geval vanaf… Ik wens je een voorspoedig herstel!

Geniet van elkaar!
    Marina

#4193940 Quote

geleficiteerd met jullie dochter geniet er van
    hopelijk herstel je een beetje snel
    liefs indra

#4193947 Quote

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter….hoop dat je goed hersteld…lekker genieten!!!

Liefs Randy

#4193969 Quote

hoi hoi

gefeliciteerd met jullie dochter en ik hoop dat je snel weer opknapt. neem je tijd hiervoor dat is echt nodig ( helaas ervaring met veel bloedverlies)

en natuurlijk lekker genieten

groetjes maaike 37,5 wk

#4193991 Quote

Gefeliciteerd! Een spoedig herstel en alle goeds toegewenst. xx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen