Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1438766 Foutje Ben Toch Zwanger

• Auteur

Hallo meiden,

Na een zware nacht in het ziekenhuis, door alle onzekerheid, vanochtend voor de zekerheid toch weer een echo gehad. Wat denken jullie? Er was gelijk een vruchtje te zien met hartslag! De assistent heeft de gyn. erbij gehaald en die zei direct dat het een gezonde zwangerschap is en dat er iemand anders een cursus echografie moet volgen! Daarna zei hij wel gelijk dat het soms moeilijk te zien is….

Dus dat mijn HCG zo hoog was (gisteravond nog hoger dan gistermiddag) is dus helemaal geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap met de nodige risico’s voor mij maar gewoon een gezonde zwangerschap in mijn baarmoeder! Was helemaal ingesteld op opnieuw een laparascopie en nu dit….tis gewoon niet te geloven…

Kan wel boos zijn, maar niemand doet dit expres natuurlijk. We zijn superblij met dit nieuws en proberen nu echt te gaan genieten al lijkt het nog steeds onwerkelijk. Volgende week weer een controle bij de polie in het ziekenhuis.

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Liefs,
    Julia

#4194131 Quote

he goed meid.
    fijn dat het toch nog positief is.
    nu maar hopen op een goede zwangerschap en een gezond kindje natuurlijk

#4194140 Quote

Ohh wat een fijn bericht! Gefeliciteerd met het goede nieuws!!

#4194152 Quote

gefeliciteerd meid, geniet ervan.

x kim

#4194160 Quote

Van harte gefeliciteerd!

Nu lekker gaan genieten

reisa
    Bijdrager
    #4194193 Quote

Geniet van jullie wondertje!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Bloempje27
    Bijdrager
    #4194216 Quote

Nou, wat een wonder! Geniet er zo verschrikkelijk van dat je alle narigheid vergeet. je hebt het verdiend. o, wat een heelijk gevoel moet dit voor jullie zijn!

xx

#4194219 Quote

Ohh helemaal geweldig en ga samen lekker genieten van jullie wondertje

#4194232 Quote

Geweldig, de wonderen zijn de wereld nog niet uit !
    Nu, lekker genieten.
    Ik ben heel blij voor jullie !

Gr. Petra

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen