Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1438768 Ovulatie Testen

• Auteur

hallo mijn naam is verlegen meisje
    ik ben van af maart begonnen met zwanger worden en nu nog niet zwanger dus ik wist niet helemaal zeker waneer ik mijn ei had dus ik ben deze maand dus begonnen met ovulatie testen van mat care maar nu moest ik op dag 11 van mijn cyclus van 29 dagen beginnen met de testen dus gisteren de eerste test gedaan en die gaf een dikke controle streep een heel lichte test streep nou kan gebeuren maar nu vandaag weer een test gedaan maar die is nog veel lichter dan gisteren hoe kan dat is mijn ei dan al geweest nee toch ik snap er niks meer van pff ik hoop dat iemand mij kan helpen grtjes verlegen meisje

#4194158 Quote

Je moet gewoon nog even doortesten de komende dagen. Ik heb het ook wel eens gehad dat de streep lichter is dan de vorige dag en de dagen erna heb ik dan bijvoorbeeld wel positieve testen.
    Maar hoe dit kan weet ik niet???
    Veel succes met testen

#4194172 Quote

heyhey bedankt voor je berichtje jah ik ga ook gewoon door ik heb imers toch 15 testen hihihi
    dus kan nog even grtjes verlegen meisje

#4194240 Quote

Hoi,

Ik heb er niet zoveel ervaring mee. Ik heb 1 keer zo een test gedaan en had toen mijn hele cyclus geen lh-piek. dus ik snapte er niks van. Ik heb de testen sinsdien niet meer gebruikt.
    hoop voor je dat je snel een goede streep hebt en hopelijk snel zwanger.
    Is het je 1e zwangerschap?

groetjes Silli

#4194262 Quote

heey nee is word mijn 4de zwangerschap ik heb al 3 kinderen grtjes verlegen meisje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen