Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1438857 Overdag Zindelijk

• Auteur

yeah..hier gaat het heeeeeel goed ..nicky doet overdag alles in het potje..dus nu poepen en plassen..ze geeft het zo goed aan..ben super trots..liefs,karin

#4194224 Quote

Wow wat goed zeg! Knap hoor nu al zindelijk!

Liefs Danielle

#4194230 Quote

Ja echt knap hoor!!! Silke heeft nog nooit wat op het potje gedaan….
    Heb je toevallig nog tips;)

Groetjes Tamara

reisa
    Bijdrager
    #4194231 Quote

Super!!! Met Renske is het nu wisselend, soms de hele dag droog, soms is ze steeds te laat.

#4194235 Quote

haha super he…ze zit de hele tijd op haar potje,,,we hebben er 1 van fisher price het stimuleerd kennelijk wel..

#4194257 Quote

hier is er ook een goed opweg alleen het plassen op het potje gaat hier sinds paar dagen enorm goed.ze heeft al 5stikkers en bij 10mag ze een kadotje kopen:d

OOK wij hebben de fisher price wc met muziek.alleen dr vriendinnetje vanmiddag had ook een potje (normaal) en daar deed ze het ook op.
    van de week zei ze mama ikke poepen dus ik snel pamper uit en potje pakken maar toen lagen de drolletjes op de grond ahahhahaha

vlijtige mama
    Bijdrager
    #4194345 Quote

Super hoor Nicky!

Ik had het al gehoord over de telefoon, maar echt geweldig knap!
    Isabelle plast heel soms (lees: nu 2x) op het potje, maar poepen is toch het prettigst in een schone luier of in bed, dus dat zal nog wel een tijdje gaan duren.
    Misschien dat ik ook een stickersysteem ga proberen.

Liefs Monica

#4194367 Quote

Wat knap!!
    Echt heel goed, groot worden ze heej?

liefs marina

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen