Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1439027 Volgens Mij Heb Ik Een Kat In De Zak Gekocht

• Auteur

hallo ik had van de week ook al wat geschreven over ovulatie testen ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus en ben begonnen met ovulatie testen op dag 11 en hij geeft nog steets een heel licht T streepje ik snap er niks meer van word gek van die testen het kan toch niet zijn dat ze mij zwangerschaps testen hebben gestuurd in plaats van ovulatie testen grtjes verlegen meisje

#4194381 Quote

Op de buitenkant van de verpakking moet staan wat voor soort testen het zijn. Ik weet niet hoelang je al bezig bent, maar als dat nog niet zo lang is, zou ik zeggen: weg met die dingen en gewoon een ruime marge aanhouden waartussen je vruchtbare dag kan liggen. Succes!

#4194389 Quote

hallo ik had er geen doosje bij heb ze via internet gekocht bij zwanger worden .nl geloof ik ben deze pagina tegen gekomen toen ik op google zat te kijken maar dat is ook een keer en nooit weer want ik heb er best veel geld voor betaald maar ik ben nog niet zo heel lang bezig 5maand dus ik maak me niet zo heel druk grtjes verlegen meisje

#4194430 Quote

hi ik heb ze van sensitest, zit ook niet in een doosje maar in een klein envolopje, maar op iedere verpakking staat (alsof het met een typmachine gedaan is) of het een ovulatie test of een zwangerschapstest is. ook de testjes opzich zien er duidleijk verschillend uit.

bij mij gaat het toch beter met de testen, steeds niets dan heel licht en dan bang volle tsreep en dan niets meer……

het kan ook aan mijn lichaam liggen maar het kan ook zo zijn dat dit een heel goed test is, en nog goedkoop ook.

#4194447 Quote

Ik heb ander halve week lichte streepjes gehad voordat ik een dikke streep had.

Bloempje27
    Bijdrager
    #4194547 Quote

Om dit feit ben ik dus gestopt met die testen. Ik werd er stapelgek van! test op test en als je te vroeg testte dan was je een vermogen kwijt en als je te laat testte ook want dan werd ie dus mooi niet donkerder van kleur.

Tip: ga na je ongie 2 weken lang om de 2/3 dagen vrijen… dan maak je een goede kans!

Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Bloempje27
    Bijdrager
    #4194549 Quote

Ik weet niet wat je cyclus is maar als je een cyclus van 28 dagen of langer hebt, komt je ovulatie pas op dag 14 of later… of heb je een korte cyclus?

#4194581 Quote

heey nee ik heb een cyclus van 29 dagen en in de de bijsluiter stond dat ik op dat 11 moest beginne dus jah ik weet het ook niet maar ga wel vaker vrijen grtjes verlegen meisje

#4195334 Quote

hallo verlegen meisje

ik weet precies wat je voelt
    wij moesten testen voor een iui behandeling
    en heb toen twee verschillende testen gedaan de kruidvat test die ik heel duidelijk vond omdat hij eerst heel ligt van kleur is en daarna echt knalt en de digitale clear bleu die heel duidelijk aangeeft dat je je eisprong binnen 24-36 gaat hebben
    wij hebben er 10 testen tegenaan gegooid voordat we eindelijk een positieve test hadden maar inderdaad je word er niet echt zeker van
    ik zou zeggen blijf proberen de testen van kruidvat zijn overigens niet duur de clear bleu wel maar die moesten wij van de kliniek gebruiken

ik wens je heel veel succes en hoop dat je hem gauw zult vinden

groeten m

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen