Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1439057 Jammer

• Auteur

Hoi Meiden,

Het is jammer maar toch vandaag is in alle hevigheid de ongi begonnen wel 2 x zo erg als anders maar zwanger ben ik zeker niet ondanks de lichte positieve testen. Volgende maand miss beter nieuws.

Liefs RH

#4194428 Quote

Wat jammer voor je. Hoop de volgende keer meer geluk.

bij mij zit het ook al niet mee. Ben ook al licht ongesteld geworden. Balen grrrrr.

Groetjes Silli

#4194518 Quote

Jammer dat je ongi bent geworden,
    Helemaal balen dat je het 2x zo erg bent,

volgende maand misschien goed nieuws,

liefs marina

Bloempje27
    Bijdrager
    #4194545 Quote

Rh,

Als je een lichte positieve test hebt gehad, ben je zeker zwanger geweest. Het vruchtje is dus vrij vroeg afgestorven en ben je toch ongie geworden. in principe is het dus een miskraam.
    Een test wordt niet lciht positief als je geen HCG in je urine hebt en dat is alleen maar zo als je zwanger bent. Daarom ben je ook heftiger ongesteld!

Ik wil je niks aanpraten natuurlijk, maar ik heb precies hetzelfde gehad. Ik zou even met de verloskundige bellen! Ik heb destijds een controleecho gehad om te kijken of alles schoon was. Dat was het dus niet! Ik moest toen 2 weken aankijken en daarna weer een echo, toen was pas alles echt weg!

het positieve aan jouw verhaal is dat je nu weet dat je wel zwanger kunt raken. De kans dat je snel weer zwanger bent is nu heel groot!

groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen