Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1439169 Zwanger

• Auteur

Lieve allemaal, ik zit ergens mee en ik zou graag jullie mening hierover willen hebben. Ik ben niet zo iemand die snel naar de huisarts gaat….
    Ik ben sinds augustus 2009 gestopt met de pil en heb sindsdien geen problemen met mijn ongesteldheid. Ik heb sindsdien een zeer regelmatige cyclus van precies 28 dagen. Nog nooit te vroeg of te laat ongesteld geworden. Wij zijn dus ook sinds augustus aan het hopen dat ik zwanger wordt. Nu zou ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar helaas (Ben nu dus 4 dagen ‘overtijd’). Ik ben al sinds vorige week vrijdag ongeveer de hele dag misselijk, vooral smorgens en savonds of tijdens en na zware inspanning (sporten, naar het werk fietsen, poetsen, etc.) Dan moet ik echt even zitten en bijkomen. Ook heb ik sinds vorige week vrijdag een raar gevoel in mijn onderbuik. Een soort van spanning, het is geen echte pijn. Ik heb afgelopen woensdag savonds (dus 1 dag ‘overtijd’) een test gedaan, negatief. Is dit te vroeg geweest of zou er iets anders aan de hand zijn? Maak me een beetje zorgen. Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen adviseren! Ik denk zelf dat ik toch echt zwanger ben, of zou ik dit te zeer hopen? Liefs Ellke

Bloempje27
    Bijdrager
    #4194544 Quote

Misschien heb je inderdaad te vroeg getest. Ik zou het dus zeker volgende week weer eens proberen. Zeker als je nog niet ongie bent.

Je kan jezelf ook soms flink voor de gek houden. Je geest kan je helemaal laten denken en voelen dat je zwanger bent. Had ik vorige cyclus ook, maar niks hoor….

Trouwens je kunt nu al best weer een test proberen hoor, je bent alweer 4 dagen verder. Dan moet het hormoon alweer flink gestegen zijn en heb je meer kans op een positieve test!

Succes en ik duim voor je!

#4194560 Quote

zou het niet goed weten, de “klachten” geven wel zwangerschapsklachten weer, maar zou voor de zekerheid testen.
    Je zou nu wel een test kunnen doen, nu je alweer ruim over tijd ben.

Zou persoonlijk een merk test halen en geen eigenmerk van een drogist,

succes en ik hoop voor je dat je zwanger mag zijn,

groetjes marina

#4194684 Quote

Hoi, Ik ben sinds september gestopt met de pil en ook ik steeds regelmatig cyclus van 27/28 dagen tot vorige maand, toen waren het er ineens 33, dat is behoorlijk spannend! En ook ik ging van alles voelen. Maar goed, het zou natuurlijk wel kunnen, ik hoop het voor je.

#4194685 Quote

Hallo allemaal,
    Hartstikke bedank voor jullie reacties. Vanmorgen nog een keer een test gedaan, maar weer negatief.
    Dus we wachten gewoon netjes af….

#4194747 Quote

Soms kun je pas na een week en zelfs na 2 weken overtijd positief testen, hopelijk is het raak! Ik duim voor je!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4194930 Quote

Als ik jou verhaal zo lees denk ik dat je heel goed zwanger kunt zijn. Ik had zelf (nu 8 weken zwanger) ook vanaf dat ik overtijd was al een misselijk gevoel en een zwaar gevoel in de buik. Ik heb ook behoorlijk last van misselijkheid maar inderdaad als moe wordt of slecht heb geslapen is het erger. Ik denk dat je nog te vroeg hebt getest. Zelf test ik meestal als ik twee weken overtijd ben.
    Dat je nu opeens overtijd bent en anders nooit zegt denk ik ook al genoeg.

MissM
    Bijdrager
    #4195071 Quote

Ik zou gewoon nog even afwachten… ik was ook negatief met mijn test terwijl ik wel zwanger was.. je lichaam kan je idd ook goed voor de gek houden!
    duim voor je!

#4195332 Quote

Helaas, het is gisteren gebeurd…
    Nog een maandje wachten dus….
    Bedankt voor jullie reacties!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen