Lieve allemaal, ik zit ergens mee en ik zou graag jullie mening hierover willen hebben. Ik ben niet zo iemand die snel naar de huisarts gaat….
Ik ben sinds augustus 2009 gestopt met de pil en heb sindsdien geen problemen met mijn ongesteldheid. Ik heb sindsdien een zeer regelmatige cyclus van precies 28 dagen. Nog nooit te vroeg of te laat ongesteld geworden. Wij zijn dus ook sinds augustus aan het hopen dat ik zwanger wordt. Nu zou ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar helaas (Ben nu dus 4 dagen ‘overtijd’). Ik ben al sinds vorige week vrijdag ongeveer de hele dag misselijk, vooral smorgens en savonds of tijdens en na zware inspanning (sporten, naar het werk fietsen, poetsen, etc.) Dan moet ik echt even zitten en bijkomen. Ook heb ik sinds vorige week vrijdag een raar gevoel in mijn onderbuik. Een soort van spanning, het is geen echte pijn. Ik heb afgelopen woensdag savonds (dus 1 dag ‘overtijd’) een test gedaan, negatief. Is dit te vroeg geweest of zou er iets anders aan de hand zijn? Maak me een beetje zorgen. Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen adviseren! Ik denk zelf dat ik toch echt zwanger ben, of zou ik dit te zeer hopen? Liefs Ellke