Hoihoi
|Het is een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen, we hebben inmiddels al iui4 achter de rug, eigenlijk was dat iui5 want de 4e poging is mislukt omdat mn eisprong vroeger kwam als ze dachten, dus shit weer langer wachten. Maar ik heb ruim 3 jaar geleden ook een dachter gekregen spontaan in ronde 2, maar ik zie het nut niet zo in van iui, ik zie dat als seks in het ziekenhuis, kan zijn dat ik erg negatief ben, maar ik zie meer nut in ivf, maar dit is echt ieder voor zich, maar ik denk niet dat het ons nog lukt met iui ook al zeggen ze dat het gewoon moet lukken, maar ja, we wachten geduldig totdat we aan ivf mogen beginnen, ik ben er voortaan heel erg rustig onder, en laat het over me heen komen en kijk natuurlijk erg uit naar ivf, ik zeg neit dat het daarbij wel meteen lukt, maar heb er wel een beter gevoel over.
ik heb clomid geslikt en 2 maanden puregon gespoten, wat bij mij dus neits hielp, dus nu weer clomid slikken.
Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger wordt via iui, en dat je niet aan ivf hoeft te denken.
Succes iedereen.
Gr wendy