Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1439317 Vocht In Voeten En Enkels

• Auteur

Hai dames,

Denk dat sommigen van jullie wel herkennen….

Vocht in voeten… NOu wie dat heeft uitgevonden…. pfff

Tintelingen, niet meer lang kunnen staan of lopen…. schoenen knellen….

Heb gisteren extra een paar goede slippers moeten kopen omdat ik bang ben dat mijn schoenen zometeen helemaal niet meer passen….

Dit is echt een minder kwaaltje 😉

Maar voor de rest voel ik me harstikke super…
    Kleine beweegt veel, heb in een keer een groeispurt gehad qua buik…
    We zitten (bijna) in het laatste trimester…
    De meubeltje komen over een paar weken…
    Het is super lekker weer….
    Verlof zit er ook aan te komen….

Zijn toch wel meer voor’s dan na’s niet?

fijn weekend, geniet van de zon en tot forumssss

liefs

#4194693 Quote

Gelukkig dat het weer wat koeler gaat worden!!!

Het laatste trimester…help wat gaat het snel! Nu wordt het echt serieus. Maar natuurlijk ook wel weer een heerlijk vooruitzicht!!

#4194713 Quote

ik ben zooooooooo blij dat het weer iets minder word met het weer.
    ik heb dus niet alleen vocht in mn voeten, enkels maar ook in mn benen, armen, handen.
    met de gyn overlegd en die begon over steunkousen!!!! uhm nou daar zie ik mezelf nog niet zo in lopen hahaaha

maar voor de rest voel ik me goed!

#4194718 Quote

Hier ook een opgeblazen water ballon.
    Kan amper lopen, scheelt dat het weer weer minder wordt, dat is beter voor onze arme beentjes

liefs

#4194741 Quote

als het morgen maar droog is!! moet de hele dag met allerlei brugklassen op het strand doorbrengen!!!

(heb overigens nog helemaal geen last van vocht vasthouden…)

#4194852 Quote

Ja, ik herken het wel, dikke voeten…
    Maar ja, ’s avonds lekker met de benen op de bank doet wonderen :-).

Mijn buik is de afgelopen 2 weken ineens ook heeeel hard gegroeid, eerst zag je bijna niks en nu kan je er niet meer omheen kijken.
    Wel erg leuk!!

Afgelopen zaterdag naar Gelredome geweest (EO Jongerendag). Ik moet zeggen dat zo’n kuipstoeltje echt niet lekker meer zit…. Heb het niet de hele dag volgehouden :-(.
    Ik was wel bang dat de baby het niks zou vinden, en bij de opening vond ze het ook te veel herrie volgens mij (begon flink te trappen), maar later deed ze mee op de maat van de muziek, volgens mij vond ze dat wel leuk.
    En ’s avonds in bed was ze nog even een feestje aan het bouwen, volgens mij miste ze ineens de herrie om haar heen :-).

Allemaal een fijne week!!

Liefs

#4194867 Quote

Hahaha cool dat je baby zo reageerde Maritd :D, Dat idee had ik ook met de mijne bij pinkpop. Maar wist nu niet of ie het leuk vond of dat ie schrok….

Ik merk gelijk aan mijn votjes dat het weer wat koeler is…

Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een zonaanbidder…. alleen nu even wat minder.

Ik hoop dat het droog blijft voor jullie Truckerbabe!!

En jah…. Marijke…. steunkousen is niet echt charmant nee…. maar het schijnt te helpen… :S

Ik ga ze ook echt niet dragen hoor hahaha

Liefs

#4195139 Quote

Hier begint het vocht vasthouden ook. Vooral ’s avonds van die aantrekkelijke dikke voeten zonder zichtbare enkels 🙂 Ach ja, als dat de enige kwaal blijft, dan teken ik ervoor!

Inderdaad Christien, gelukkig is t zomer en zijn er slippers, scheelt een hoop ellende!

groetjes

#4195150 Quote

Hoi meiden.

Ik drink per dag 2 liter water, ik heb een anderhalve liter fles waar ik uit drink en ik moet zeggen dat het wel mee valt met dikke enkels en voeten, misschien kan het voor jullie ook helpen.
    En wanneer het (makkelijk) kan met de benen omhoog.

Succes dames.
    veel liefs
    Marloes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen