Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1439355 Mrs Hair Stelt Zich Voor

• Auteur

Dag dames,

Ik lees al een paar dagen met jullie mee, wil me nu graag voorstellen.

Half mei is mijn spiraaltje verwijderd, omdat ik er vage klachten over had. Het was eigenlijk niet de bedoeling om al zwanger te worden, omdat we in oktober gaan trouwen. Jurk is al gekocht, en daar past geen dikke buik in.

Maar dat gezegd zijnde, lukt het toepassen van anticonceptie (condooms) ook niet zo goed. Ik merk dat ik – nu ik weet dat ik zwanger zou kúnnen worden – ook heel graag zwanger zou wíllen worden.

We zullen zien hoe het gaat, een kindje is heel erg welkom. Als het langer op zich laat wachten is prima, gelet op de trouwerij in oktober. En hoe groot is nou de kans dat ik van de eerste keer of heel snel zwanger word? Mijn NOD is 9 juni… I’ll keep you posted!

Liefs,

Mrs Hair

estherc
    Bijdrager
    #4194770 Quote

Hoi

zwanger trouwen is ook leuk hoor en ik spreek uit ervaring. En als je nu zwanger bent dan ben je met je trouwen ongeveer 4 maanden toch?. Meestal zijn dan de kwaaltjes voorbij en misschien kan je jurk een beetje worden uitgenomen meestal is je buik nog maar net zichtbaar bij 4 maadnen en anders toch maar condooms of niet vrijen op vruchtbare dagen.

groetjes Esther

estherc
    Bijdrager
    #4194771 Quote

Hoi,

zwanger trouwen is ook leuk hoor en ik spreek uit ervaring. En als je nu zwanger bent dan ben je met je trouwen ongeveer 4 maanden toch?. Meestal zijn dan de kwaaltjes voorbij en misschien kan je jurk een beetje worden uitgenomen meestal is je buik nog maar net zichtbaar bij 4 maadnen en anders toch maar condooms of niet vrijen op vruchtbare dagen.

groetjes Esther

#4194937 Quote

hoi mrs hair,

de kans dat je gelijk zwanger wordt is vrij klein, maar aanwezig.
    mijn (tweeling)zus gaat in april trouwen en wilt ook nu graag zwanger worden (zeker omdat ik al 10 maanden probeer om zwanger te worden van de 2e, en onze oudste zus heeft nu een dochter van 3 maanden) ik heb het haar wel afgeraden omdat ze dan (stel dat ze nu zwanger zou zijn) eind maart/begin april bevalt en ze trouwen op 22 april.
    maar dat is natuurlijk iedereen verschillend hoe ze erover denken

#4194979 Quote

@ mamavanesmee

Het scheelt dat in het geval (kleine kans) dat ik nu gelijk zwanger zou zijn, ik in oktober 4-5 maand ben… Een naderende bevalling is dan nog niet aan de orde.

NOD is 9 juni (ongeveer), dus we gaan het zien…

Jij bent nu al 10 maanden bezig? Heel veel succes dan… Hoe snel was je van de 1ste zwanger?

Liefs,

Mrs Hair

#4195023 Quote

welkom op het forum en klets gezellig mee,

groetjes mini

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4195271 Quote

[url=http://www.kindjeopkomst.nl][img]http://www.kindjeopkomstindicators.nl/cyclus.php?Dag=12&Maand=5&Jaar=2010&Cyclus=28&LargePic=ovulatie_03&SmallPic=sperm&GetPic=true ALT=’Cyclus Banner’ BORDER=’0′[/img][/url]

#4195378 Quote

hoi mrs hair,

bij de eerste was ik binnen 6 maanden zwanger. dus snap er niks van waarom het nu nog niet lukt. maar ja, wellicht is het deze ronde wel raak. we wachten rustig af.
    ik verwacht dat mijn nod rond 1 juli ergens is (precies in mijn vakantie :-))

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen