Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gedrag van de aanstaande papa’s

• Auteur

This reply has been reported for inappropriate content.

Ik kan Heer Bubuza niet bedanken. Ik ben erg blij en stoutmoedig om te zeggen dat ik een begunstigde van zijn hulp ben. Ik heb nooit in wonderen geloofd, maar mijn gebroken huis dwong me contact met hem op te nemen en ik ben erg blij dat ik vandaag getuige. Mijn man liet me achter bij onze kinderen, ik was diepbedroefd, maar vraag me af waarom hij ons zal verlaten zonder een woord te zeggen. Enkele dagen later kreeg hij een nieuw huis en woonde hij bij een andere vrouw. Ik heb alle moeite gedaan om hem te bellen en te sms’en, maar blokkeerde me. Ik nam contact op met mijn oudere zus en zij vertelde me hoe Lord Bubuza haar vriendin hielp haar mislukte huwelijk te herstellen, dus nam ik contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem onmiddellijk mijn probleem. Hij reageerde en zei dat hij me zou helpen mijn man te krijgen en dit zal binnen 12 tot 16 uur gebeuren, ik gaf wat hij vroeg en deed wat hij zei. Het was tussen 12 en 16 uur nadat de betovering was uitgesproken, belde mijn man me om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Het was als een grap voor mij later die avond kwam hij thuis en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven. Lord Bubuza’s spreuk is wonderbaarlijk.. Laat je niet ongelukkig maken door je situatie. Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com  ….

#10340289 Quote

Ik had nooit gedacht dat kruidengeneesmiddelen zo effectief kunnen zijn. Ik had een zeer ernstige rugpijn en mijn man leed aan kanker; we zijn al geruime tijd op zoek naar hulp om deze ziekten te genezen, maar de inspanning van onze lokale arts hier in Nederland kon ons niet helpen, dus besloot ik contact op te nemen met Lord Bubuza via Whatsapp: +1 505 569 0396 voor hulp. Ik legde hem ons probleem uit en hij zei dat hij ons zou genezen met zijn kruiden, ik gaf wat hij vroeg om de kruidengeneesmiddelen te bereiden en na de voorbereiding stuurde hij ons de kruiden en we namen het zoals hij ons had opgedragen. Binnen 48 uur na inname van de kruidenmedicatie voelde ik geen rugpijn meer. Ik rende naar mijn man en vertelde het hem. Hij was verrast en zei dat hij zich beter voelde en dat hij het zeker wilde weten, dus gingen we naar het ziekenhuis en de dokter bevestigde dat mijn rugpijn en de kanker van mijn man verdwenen waren. Onze dokter was verrast en vroeg hoe het gebeurde, ik ben erg opgewonden en ik wil dit goede nieuws met de wereld delen. Heeft u een soort ziekte en heeft u dringend genezing nodig, neem dan contact op met heer Bubuza via WhatsApp:: +1505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

#10351539 Quote

Ik had ruzie met mijn vriend wat leidde tot onze breuk, ik maakte me zorgen over onze relatie omdat ik zoveel van mijn vriend houd en hem niet wilde verliezen, dus besloot ik een oplossing te zoeken op internet en ik zag verschillende getuigenissen van de mensen die Heer Bubuza bedanken voor het herenigen van hun relatie. Ik was verrast, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza op WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn relatieproblemen, hij reageerde en beloofde me te helpen. Hij verzekerde me dat ik de resultaten binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik deed wat hij me had opgedragen, 15 uur later belde mijn vriend me huilend op en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren. Lord Bubuza is geweldig en ik kan niet stoppen hem te bedanken. Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

#10352893 Quote

Hallo kijkers online, ik ben Alfonso Vázquez en ik ben hier om mijn getuigenis te geven over hoe ik werd geholpen om mijn vrouw terug te krijgen. Ik was een cheat en mijn vrouw betrapte me verschillende keren. Ik probeerde mezelf te repareren en elke keer belandde ik keer op keer vals spelen. Ik denk dat ik niet besefte wat ze voor me betekende totdat ze me met rust had gelaten. Ik begon een manier te vinden om haar terug te krijgen, maar niets leek perfect te werken totdat ik een artikel tegenkwam over Heer Zakuza die wereldwijd veel mensen hielp om hun relaties terug te krijgen. Ik nam contact met hem op via zijn WhatsApp-nummer via + 1 740-573-9483 en hij verzekerde me dat mijn vrouw binnen 48 uur bij mij terug zou komen met zijn krachtige magie en ik betaalde 410 euro voor de materialen die nodig waren voor het werk. Verrassend genoeg kwam mijn vrouw na 2 dagen terug naar huis en zei dat ze nog steeds van me houdt en ik heb gezworen haar nooit meer te bedriegen. Allemaal dankzij Lord Zakuza. WhatsApp hem via + 1 740-573-9483 of e-mail hem via: lordzakuza7@gmail.com

Jippie
    Bijdrager
    #10353080 Quote

Wat super vervelend zeg!! Mijn vriend snapte me wel, maar vergat vaak even dat ik weinig energie had en was dan ook wel soms teleurgesteld. Wat bij ons wel hielp was dat hij tot ongeveer 30 weken elke afspraak mee ging en richting het einde ook nog af en toe een afspraak mee ging naar de verloskundige. Zij vraagt natuurlijk hoe je je voelt enzo en ik gaf dan ook wel aan dat ik moe was, verder ook geen kwaaltjes. Samen keken we dan naar mijn schema en zij gaf dan tips en mijn vriend hoorde dat dan ook. Zij benoemde ook echt elke keer je moet rustig aan doen. Dan was hij altijd weer even heel zorgzaam. Ik liet hem ook zelf naar feestjes gaan etc.als ik zelf geen energie had. 

MilkaOreo
    Bijdrager
    #10353099 Quote

Dat klinkt echt niet leuk.. Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat veel mannen een zwangerschap onderschatten hoor! Mijn man zou ook niet uit zichzelf vragen om de baby te voelen of wat dan ook. Shoppen vind hij ook niet zo fantastisch, moet zeggen dat hij het nu wel iets leuker vind nu we een jongetje krijgen. Bij me dochter vond hij jurkjes en de meidenkleding echt niets. Hij snapt de vermoeidheid vaak ook niet zo goed en kan zo een hele drukke dag vol plannen en niet begrijpen dat ik dit niet vol kan houden. Maar verder zeurt hij niet, hij helpt met de babykamer ect. En gaat mee naar alle echo’s en is daar dan ook erg geintresseerd. Ik hoop voor je dat het gedrag van je vriend nog een beetje bijtrekt.. Ik denk dat veel mannen een zwangerschap niet helemaal goed begrijpen en/of onderschatten maar in jou geval klinkt het wel erg extreem 🙁

Tulipaa
    Bijdrager
    #10353212 Quote

Dit is een topic uit 2010 dat door spammers elke keer omhoog wordt gehaald 😉

Lisapisa
    Bijdrager
    #10353322 Quote

M

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct