Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1449408 Afspraak Voor De Echo Gemaakt Het Duurt Nog Zo Lang - pagina 2

• Auteur

Hey,

Ja het lijkt allemaal een eeuwigheid te duren.
    Ik krijg 12 aug al een (vroege)echo ivm een miskraam vorige zwangerschap. Daarna ook nog een termijnecho.
    Dus ik ben benieuwd maar tel hier de dagen ook af hoor….hihi.
    Gelukkig wel wat afleiding in het verschiet want we gaan 31 juli op vakantie.

gr louise

#4205200 Quote

Ik heb 5 aug. eerst een intake bij vk en dan krijg ik pas te horen wanneer de echo is.
    De termijnecho kan daar gewoon worden gemaakt alleen de 20 weken echo niet…(waarom weet ik ook niet)
    Pfff, maar wat duurt dat wachten idd lang!

Degene die hem binnekort al hebben veel PLEZIER!!!

Groetjes!

#4205428 Quote

Spannend hè die echo’s. Ik mag op 17 augustus komen. Ben dan 8 weken zwanger (gerekend vanaf 1e dag laatste menstruatie). Gezien mijn vorige miskraam, word ik meer in de gaten gehouden dan normaal.

Bij mijn vorige zwangerschap konden ze in week 6 en 7 nog niets zien op de echo. Uiteindelijk bleek daar een oorzaak voor te zijn (lege vruchtzak), maar ik wil nu geen onnodige stress van te vroege echo’s hebben. Vandaar dat ik er bewust voor heb gekozen om deze keer iets later te gaan. Als het dan goed is, dan moet er op de 17e van alles te zien zijn, wellicht zelfs al het hartje!

Succes met de echo’s, hoop voor iedereen dat het goed zal zijn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct