Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1451801 Weer Misselijk

• Auteur

Aan het begin van de zwangerschap ben ik veel misselijk geweest en heb veel moeten overgeven.
    Na iets meer van 4 maanden was ik helemaal blij dat het over was. Helaas vanaf gisteren ben ik weer misselijk en vandaag al weer 2 keer moeten overgeven. Ik had wel gelezen dat het voorkomt dat vrouwen op het laatst weer misselijk zijn maar baal er toch wel ff van!
    Hebben jullie ook “nieuwe”kwaaltjes zo op het laatst?

#4207178 Quote

Het is echt waar de laatste lootjes wegen het zwaarst, met al hoogte/eindpunt de bevalling.
    Ik voel mij ook niet meer zo lekker, ben ook weer beetje misselijk of het is hele lichte maagzuur. Bewegen gaat ook steeds minder, ik ben net een eendje, zo erg ben ik soms aan het waggelen.

Ik vond de zw vanaf maand 4 zo ontzettend leuk en nu ben ik het wel een beetje zat. Maar laten we het nog positief bekijken, we zijn nu allemaal al zo ver gekomen.

veel succes nog iedereen.
    Marloes

#4207180 Quote

Same here! Ben tot 24 weken misselijk geweest, gelukkig wel medicijnen geslikt tegen overgeven/misselijk zijn, maar nu is het weer terug (34 weken)! Gelukkig is bij mij het einde in zicht, nog een week of 3, langer dan dat laten ze de tweeling niet zitten, want ze doen het geweldig! Wegen nu al allebei tussen 2200 en 2300 gram..
    Dus ik houd t nog wel even vol…

#4207185 Quote

Ze zeggen toch wel eens dat het tweede trimester het leukst is??
    Nou, in mijn geval (en zo te lezen ook in jullie geval) is dat zeker waar.

Myrte, jeetje zeg, tot 24 weken misselijk!! Dat is lang!
    En wat doen je kindjes het goed qua groei. Dat moet toch vertrouwen geven??!!

Sterkte meiden.

#4207191 Quote

Tsja, ik moet ook toegeven dat ik het wel een beetje zat begin te worden. Nou werkt het ook niet echt mee dat ik deze week nog aanwezig moet zijn op mijn werk (werken kan ik het niet meer noemen). Maagzuur heb ik idd ook erg veel last van, en af en toe moet ik echt even “uitbuiken”. Daar moet mijn man trouwens erg om lachen, maar dan krijg ik ook gelijk een kusje op mijn buik, dus vind ik het niet zo erg dat hij erom lacht :-D.

Gelukkig zijn het de laatste loodjes, eind is in zicht!!

Nog even volhouden allemaal!!

Liefs

#4207212 Quote

Ik heb hier gelukkig geen last van..Maar ik leef wel met jullie mee hoor…Echt vervelend, gelukkig is het einde in zicht!!!

#4207217 Quote

Hoe is je bloeddruk?
    Het kan namelijk ook daar mee te maken hebben volgens mij vk.
    Als je een te hoge bloeddruk hebt dan kun je ook misselijk raken.
    Ff checken voor de zekerheid bij de vk.

Succes.

#4207223 Quote

Ik was de eerste 14 weken ook echt kotsberoerd, nu niet meer, maar ik heb laatst wel ‘spontaan’ staan overgeven. Ik merk dat dat komt doordat mijn maag in de verdrukking zit. Dus ook brandend maagzuur en als ik teveel eet komt het spontaan omhoog. Wellicht helpt het als je door de dag heen kleine beetjes eet? En ik moet af en toe ook echt uitbuiken, zeker met autorijden zit mijn buik teveel in de weg.

Ik had het gisteravond even gehad, toen lag die kleine zo onmogelijk in mijn buik, dan heb ik gewoon zin om aan de deurpost te gaan hangen om maar ruimte te krijgen boven in mijn buik. Nou ja, hopelijk wordt het beter als het straks gaat indalen…

#4207231 Quote

hey,

ben ook de eerste 16 weken kotsmisselijk geweest, en heb heel veel overgegeven.. daarna ging het heel goed, met af en toe beetje maagzuur… maar nu heb ik af en toe echt last van mijn maag (steken). heb medicijnen gekregen, en die helpen wel redelijk, en verder mag ik van alles niet meer. sowieso niks met koolzuur erin, maar bijvoobreeld ook geen tomaten…

ik merk wel dat ik ook echt snel vol zit! dat ik veel minder eet…

ach, nog maar 6 weken, en dan… :):):)

liefs,

T

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen