Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1451909 Onze Kleine Vent Nu Al Verzot Op De Kat

• Auteur

Onze jongste kat, mag zo graag komen sabbelen.
    Dan gaat ze aan de bovenkant van mijn buik trappelen en sabbelen. De kleine man in mijn buik is al helemaal gewend aan het gespin, want die gaat elke keer als het zover is, helemaal los.
    Echt super om te voelen. En dan loopt ze me nog de hele dag achterna. Ze verliest me geen moment uit het oog. Verder is mijn andere poes veel aanhankelijker terwijl ze schuw is komt ze steeds meer bij me op schoot liggen.

Merken jullie ook veranderingen in het gedrag van jullie huisdieren?

#4207274 Quote

Hihi, wat schattig!

Wij hebben twee katten. Echte schootkatten. Het enige dat ik dan ook merk aan ze is dat ze niet meer zo makkelijk bij me kunnen liggen. Ze proberen het nog wel door met hun dikke konten tegen mijn buik te duwen, maar meestal vertrekken ze weer om ergens anders een lekker plekje te zoeken.

De baby reageert inderdaad wel op het gespin. Hij begint dan te schoppen naar het geluid. Heel lief, maar volgens mij denkt de kat daar anders over hahaha!
    Ach, het worden straks vast maatjes van elkaar.

#4207282 Quote

Ik heb ook een kat. De kat ligt nu heel erg graag op mijn buik. Ook bij mij reageert de baby daar heel erg sterk op door te gaan trappelen, het blijft me verbazen dat de kat daar helemaal niet op reageert en gewoon lekker door blijft spinnen en dat terwijl ze toch flink geschopt wordt.
    Mijn man heeft toevallig vandaag foto’s gemaakt van de kat lekker liggend op mijn dikke buik. Zijn leuk geworden!

#4207388 Quote

mijn hond is heel erg beschermend… kat ligt ook veel vaker bij me… soms zelfs nu op schoot, terwijl daarvoor hij altjid precies zo ging liggen dat ik hem net aan kon aaien, maar dat er nog wel afstand tussen ons was…

hond van schoonouders kwam nooit bij me liggen, en nu altijd. zelfde als kat: zij hebben een kat, ie moet niets van “vreemden” hebben. alleen schoonmoeder mocht hem soms aanhalen. nu kwam hij zelfs naar me toe…

alsof ze het voelen…

#4207554 Quote

Komt dat niet ook omdat we nu wat warmer zijn? Dus vooral lekker om tegenaan te liggen?

Ik heb geen katten, dus ik kan er niets over zeggen!

#4207610 Quote

Ik weet het niet blossom, maar het is zeker fantastisch.
    Enne meiden, wat super dat jullie het ook zo ervaren.

liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen