Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1451950 Vreemd

• Auteur

Hallo meiden

Ik ben semar 19 Jaar,ik ben 31 wk zwanger . Dit is mijn tweedezwangerschap .ik heb vorig jaar een miskraam gehad bij 22 wk ,maar nu gaat het goed met deze zwangerschap .Alleen een ding is raar .IK heb heel klein buikje en heel veel mensen kunnen niet aan mij zien dat ik zwanger ben.
    Als ik aan hun vertel dat ik zwanger en 31 wk ben geloven ze mij niet hahah.

Ik vraag me af is het normaal ?
    misschien heeft iemand daar antwoord op?

Groetjes

#4207302 Quote

hoi semar,

dat is zeker normaal hoor.
    bij sommige ligt het kant achter in de buik en bij sommige juist heel ver naar voren (zoals bij mij het geval was).
    niks mis mee hoor

#4207305 Quote

nou fijn om te horen dat het normaal is, ik was heel
    onzeker van en vooral dat heel veel mensen raar vinden dat ik zo klein buikje heb .

Dank je hoor

#4207339 Quote

als alles goed gaat met het kindje en goed op groei is dan maakt de grote van de buik niets uit.Het gaat om de kleine

reisa
    Bijdrager
    #4207377 Quote

Een kleine buik zegt niets. Vraag je gyn./verloskundige of de baby goed groeit. Als dat goed is, dan draag je waarschijnlijk ver naar binnen en dat maakt niets uit, je krijgt alleen geen flinke buik.

#4207394 Quote

Het gaat heel goed met de baby en hij groeit goed .

Bedankt meiden

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4207444 Quote

Toen ik negen maanden zwager was (echt een paar dagen voor de bevalling) kwam de vraag of ik nu ongeveer op de helft zat.

Nee hoor het maakt niets uit. Juist lekker makkelijk dan zit je buik ook niet zo in de weg.

#4207618 Quote

Mensen hebben altijd wat aan te merken op de buik van een zwangere. Of het nu klein of groot is, commentaar krijg je altijd. Zolang de verloskundige zegt dat de baby goed groeit is er geen probleem!

#4207663 Quote

Inderdaad Irene! Mijn zus is ook zwanger en een maand na mij uitgerekend. Als mensen ons samen zien dan reageren ze daar altijd enorm op. Want ik ben slank in mijn taille maar heb echt een toeter naar voren en mijn zus is ronder in de taille maar heeft bijna geen buik, ook al is ze inmiddels ook al 6 maanden.

Laat maar lekker kletsen, als je kindje goed groeit is er niks aan de hand!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen