Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1451980 Ook Ik Ben Weer Terug

• Auteur

Hoi,

Gister is mijn spiraal verwijderd! 😉 ineens wordt het dan toch weer spannend.
    We hebben al een dochter van 2 (april 2008) en we gaan nu voor een broer of zus. Vind wel weer spannend hoor. Moet denk ik weer even wennen aan het idee……

Vrouwen zou mijn man zeggen.

Zijn er nog meer meiden van het voorjaar 2008 forum?

Succes allemaal.

Gr Bizu

#4207334 Quote

Hoi Bizu,

Welkom terug, mijn zoontjes is van mei 2008!
    Ook ik was al eerder actief op het forum alleen niet vaak.

Groetjes San

#4207335 Quote

Hoi,

Ik heb een dochter van april 2008 en zijn ook bezig voor een 2e. zijn alleen al in ronde 12 dus wil niet echt vlotten dus. ik hoop zo dat het ons deze ronde gegunt is.
    Succes en tot horens.
    Groetjes Silli

#4207338 Quote

Jeetje silli, ik hoop inderdaad dat je deze ronde zwanger mag worden,

Kun je met glitters strooien, hihihi dat deden we in 2008 nog, geloof niet dat ze dat nu nog doen.

Gr Bizu

#4207342 Quote

Welkom!!!!

Mijn dochter is van April 2009

#4208153 Quote

Hoi Bizu,

Ik ben ook een mama van voorjaar 2008. Ik heb eind 2008 m’n spiraaltje laten verwijderen en sindsdien 2 miskramen verder en nog niet weer zwanger…

Wel super happy met ons grote wonder, waar we ook een dik jaar voor aan de klus waren. Hij is en blijft ons wonder al hoop ik ooit op een broertje of zusje voor hem!

Groetjes Lientje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen