Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1451990 Ronde 12

• Auteur

hoi allemaal,

moet even mijn hart luchten. Ben vorige week weer ongesteld geworden en dat houdt in dat we alweer ronde 12 ingaan voor een 2e kindje. Ik baal er echt als een stekker van en wordt er alleen maar onzekerder van.
    We zijn al begonnen met temperaturen en ovulatietesten van CB maar ik ben zo bang dat het niet lukt. We hebben afgesproken dat als het deze keer niet lukt we dan eens naar de huisarts gaan want dan is er toch alweer een jaar om.

Heeft iemand nog tips die me misschien kunnen helpen.
    Moest even luchten.
    Groetjes Silli

#4207344 Quote

Sorry ik zou het ook niet weten 12 maand goh wat een tijd !!!
    Ik kan alleen maar voor je duimen.

Liefs mama van Sanne

#4207353 Quote

Hoi,

Dat je baalt snap ik goed.
    Ik zou zeker even langs de huisarts gaan al is het maar even om je hart te luchten, als je A zegt hoef je niet meteen B te zeggen, praten kan nooit kwaad .

Bij onze eerste was het na bijna 1 jaar ook nog niet gelukt, we gingen met vakantie en wilde er echt van genieten. Besloot gewoon alles te drinken en te eten, dronk al 1 jaar niet meer, Maandje langer maakt nu ook niet meer veel uit, dacht ik. En ja hoor, ik kwam zwanger thuis. Dit was de enige keer dat we niet “bewust”aan het vrijen waren. Mijn beste vriendinnetje was na bijna 2 jaar ook nog niet zwanger en is het medische traject in gegaan. En voor de eerste behandeling plaats kon vinden, zwanger. Ook zij was er even niet bewust mee bezig.

Succes hoor!! gr Bizu

#4207367 Quote

He meis,

Ik kan me goed voorstellen dat je het even zat bent, 12 maanden is niet niks!

Ik kan je geen tips geven helaas.
    Ook ik ken de verhalen wel die hier boven beschreven staan, maar ja, helaas is het erg moeilijk om er niet bewust mee bezig te zijn. Maar misschien kun je wel even met je man een lekker verwen weekend plannen, even samen ontspannen, dan kun je er misschien ook weer even tegenaan.

Sterkte!

#4207370 Quote

hoi mama van sanne,

balen zeg.
    zoals je al gezien had ben ik ook bijna 1 jaar bezig geweest voor het zwanger raken lukte.
    ik had voor mezelf wel zoiets van ik wacht nog een paar maanden af (moet nl eigenlijk in sept/okt geopereerd worden voor mijn neus) en anders was ik gaan praten met de ha. maar dat is nu gelukkig niet meer nodig

#4207371 Quote

foutje bedankt.

de titel moet natuurlijk zijn; silli.

sorry, sorry, sorry

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4207372 Quote

Hoi meiden,

bedankt voor jullie snelle en lieve reacties. Tja, ik weet het ook effe niet meer. ik ben me er ook wel bewust van dat het te veel ermee bezig zijn niet echt bevorderlijk is maar ik vind dat toch knap lastig om dat niet te zijn. De eerste paar maanden lukte dat nog wel maar nu na 12 rondes is dat toch moeilijk.
    ik zal deze ronde mijn best doen om het wat meer van me af te zetten en nog meer te genieten van het kleine meisje dat we al hebben. Dat is toch het levende bewijs dat het kan.
    en misschien heb ik net als de mamavanesmee het geluk dat het deze keer lukt voor ik naar de ha ga. Hopen, hopen, hopen.

groetjes Silli

#4207492 Quote

Hoi mamavaneef,,

Dank voor je berichtje. We zitten dan (helaas) een beetje in het zelfde schuitje. De maanden tikken maar weg zonder dat er iets gebeurd. En bij jou dan ook nog eens de miskraam. Wat vervelend voor je. Ik kan me indenken dat dat het nog eens moeilijker maakt.
    De ene dag ben ik er ook meer mee bezig dan de andere maar het blijft moeilijk.

Is het jullie eerste zwangerschap?

Nogmaals dank voor je berichtje en ik hoop ook op snel goede en positieve berichten.

Groetjes Silli

#4207532 Quote

Nee wij gaan nu voor de tweede, hebben al een dochter van 7, en de tweede wil maar niet lukken.
    Gelukkig word ik gewoon om de 28 dagen ongesteld, en af en toe voel ik wel mijn eisprong.

Ben nu ook weer begonnen met temp en ovu testen, maar dit brengt oop dit moment meer in de war.
    heb wel een leuk programmatje op mij tel heet MY DAYS, is best wel handig kun je alle info in zetten en geeft je ook automatisch info over je vruchtbare dagen…( daar kun je ook temperatuur , wanneer je gemeenschap hebt gehad… etc…) best wel handig.. en ja zo krijg ik ook mijn dag om. hihi

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen